Quasimidi Raven Max

Status
Please reply by conversation.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Quasimidi Raven Max te koop gevraagd, moet absoluut ruis kraak tik en bromvrij zijn, ook de trafo wil ik absoluut niet horen,

Ok lieve Synthvrienden kom maar op met je aanbieding,

X X X Johnny Ykaruz.

Attachments

• quasimidi_raven.jpg
    quasimidi_raven.jpg
    47,5 KB · Bekeken: 73
zo'n synth is het ook wel.
john, helemaal bromvrij zal je hem niet vinden, de trafo van quasi apparaten zoemt behoorlijk. dat wordt denk ik al een stuk minder als je iets tussen de trafo en de kast doet, zodat ie niet meteen op de metalen kast gemonteerd zit.

Die van mij bromt totaal niet, is dan wel tijdens de garantieperiode door QM een nieuwe in geplaatst.

Origineel geplaatst door Leo
zo'n synth is het ook wel.
john, helemaal bromvrij zal je hem niet vinden, de trafo van quasi apparaten zoemt behoorlijk. dat wordt denk ik al een stuk minder als je iets tussen de trafo en de kast doet, zodat ie niet meteen op de metalen kast gemonteerd zit.

Dat is ook wat ik zo'n beetje tegen kwam op internet, dat die trafo altijd al gezoemt heeft,

maar zoiets moet toch ook gemakkelijk te vervangen zijn, zit met 2 schroefjes vast en er zitten 2 draadjes aan.

Het hele ding ziet er vanbinnen heel eenvoudig, maar solide uit.

Hoe kun je zien of hij Max of gewoon is, komt dat op het display te staan waneer je hem aanzet?

Leuk

Leuk

Leuk dat ik zoveel aandacht krijg van jullie,

Ik heb wel spijt van de verkoop , maar ik lig er niet wakker van, de mijne had een nare tik en daarom heb ik hem ook voor wat minder weggedaan, de nieuwe eigenaar vind het geen punt, (die heeft zelf ook een tik)

de brom was nihil en zoals Leo al schreef met wat rubbertjes ofzo tussen de trafo en kast zou dat nog wel helpen, ik heb wel mijn Quasar vanwege de brom in de vuilnisbak gemietert pffff werd er gewoon gek van (nog gekker dus)

HOE ZIE JE HET VERSCHIL TUSSEN EEN GEWONE RAVEN EN EEN MAX? als je hem opstart zie je dat verschil op het display, bij de max staat er dus Raven Max,

Ok nou is het wachten op de aanbieding van de eeuw, ik hoop er eentje te scoren voor a.s Zaterdag 26 mei dan heb ik de hele dag tijd om het land in te gaan.

bij de max heb je na de gewone geluidbanken ook nog banken die met een X beginnen, xdrums, xsynth1 etc.

aan de binnenkant zie je de extra max chips erin zitten.

Kind

Kind

Leo is waarschijnlijk altijd kind gebleven, zijn nieuwe speelgoed werd vroeger ook direkt uit elkaar gehaald om te kijken wat er in zit,

ik heb een aanbieding

ik heb een aanbieding

ik heb een aanbieding a.s Zondag naar Roelofarendsveen ach ja je moet er wat voor doen (waar heb ik dit meer gelezen)
:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back