Vakantiegeld 2007

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
Het is weer zover. Wat gaan we doen. Stopppen we het geld in ons huis, onze keuken, vakantie of auto of gaan we toch maar weer een synth aanschaffen? :)

Zit er zelf aan te denken om het in een Korg Zero4 of 8 te stoppen wanneer die uitkomt.

Belastingdienst,auto nog een verdwaalde rekening....

geen synths helaas :(

mijn combo XBase09 - 606 moet bijgevuld worden met een portie 909 of XBase999... twijfel slaat weer eens toe.

en dan wordt het ook eens tijd om een A&H GS3(V) te gaan zoeken...

Na een jarenlange traditie van het omzetten van vakantiegeld in muziekspullen, kiezen we er dit jaar voor om een andere hobby van ons een flinke impuls te geven.

Attachments

• telescoop.jpg
    telescoop.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 125
OZB olee olee

:frons:

maar gelukkig krijg ik centjes van ome fiscus!
Dit jaar gaat het geld naar het inrichten van mijn nieuwe huisje (nog te vinden/kopen) in lelystad.
Als je een leuke woning hebt / weet PB me ;)

-C-

Origineel geplaatst door Camiel Toe
verkoop van mijn huis in Den Haag afwikkelen.

helaas... te ver voor me ;)

-C-

Ik denk dat ik het ff een tijdje in mijn broek houd en dan als de koopziekte wat gedaald is hier een mixer ga kopen. Voorlopig moet ik het ff doen met een keyboardstand en een 19" rackje, maar daar had ik dat geld niet voor nodig.

Waarschijnlijk ga ik ook nog weer eens aan mijn rijbewijs beginnen.

Origineel geplaatst door Tom 32
Na een jarenlange traditie van het omzetten van vakantiegeld in muziekspullen, kiezen we er dit jaar voor om een andere hobby van ons een flinke impuls te geven.
attachment.php

De tieten van de overbuurvrouw? :P

Als je hem hebt, stuur een paar mp3's van hoe ie klinkt :biertje:

Als je hem hebt, stuur een paar mp3's van hoe ie klinkt

Ik neem het in overweging...

Re: Vakantiegeld 2007

Origineel geplaatst door Ytse
Het is weer zover. Wat gaan we doen. Stopppen we het geld in ons huis, onze keuken, vakantie of auto of gaan we toch maar weer een synth aanschaffen? :)

Ik ga in ieder geval aan het "hamsteren";ik voel nu,mijn vakantie geld onderweg is,net knabbel of babbel,ik heb al een Midi-sequencer gekocht en over 2 week,wanneer mijn vakantie geld binnen is,ga ik een hard-disk recorder kopen met 100.000 miljoen inputs,sporen of tracks en misscien ga ik ook nog een"killer" synthesizer kopen!

Attachments

• knabbel%20en%20babbel2.gif
    knabbel%20en%20babbel2.gif
    24,1 KB · Bekeken: 134
ik zag gisteren toevallig dat de apk van m'n bolide 29 mei verloopt.....

andere auto dus (helaas) ;{

Dat ziet er mooi uit Tom! (ook al is het dan geen synth :) ) Wie weet ooit eens zelfgemaakte foto's plaatsen?

Voor mij, ach.....heb op dit moment een probleem met mijn auto dat wel eens erg duur zou kunnen uitvallen, dus vakantiegeld: :doei: Maar ja, wie weet valt het mee.

Aan de andere kant heb ik mezelf echt een instrumentenstop opgelegd maar het jeukt gewoon zo vreselijk elke keer, ik kan er niets aan doen. Dus wie weet..........en misschien ruil ik dan ook wel wat in of zo, zodat het niet steeds voller wordt hier :)

Origineel geplaatst door gemmetje
ik zag gisteren toevallig dat de apk van m'n bolide 29 mei verloopt.....

andere auto dus (helaas) ;{

Mijn auto had 10 jaar geleden al apk gekeurd moeten worden!:yamaha:

Studio-afwerking (isolatie, gips, hout, schroeven)

..is de planning.

O ja, en vakantie.

Back