Vakantiegeld 2007

Origineel geplaatst door Hooihuis
Voor mij, ach.....heb op dit moment een probleem met mijn auto dat wel eens erg duur zou kunnen uitvallen, dus vakantiegeld: :doei: Maar ja, wie weet valt het mee.

Nou, dat was dus een rekening van 759,- voor een nieuwe koppelingset.......had ik toch mooi bijvoorbeeld een Pro One voor kunnen kopen =(

En het ergste is [ frusti mode aan ] dat het helemaal niet nodig was geweest, als de vorige garage zijn werk goed had gedaan. Ik had nog heel lang met die koppelingsplaten kunnen rijden, als ze destijds maar gelijk een nieuwe oliekeerring hadden geplaatst. Kost misschien 10 euro en het zooitje ligt toch open, dus is redelijk standaardprocedure. Maar blijkbaar niet bij iedereen :( En ik kan er ook niet meer over klagen want het is al een flinke tijd terug dat hij dus bij die andere garage was.

Nou ja, sorry voor het off topic gaan. Het is natuurlijk geen auto forum maar ik was wel een beetje pissed. Het is heel irritant als je onnodig geld moet uitgeven [frusti mode uit]

Ach, wie weet komt die Pro One er ooit nog :biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity
..
O ja, en vakantie.

:erm: jeez', hoezo levendig forum.. Ben ook effen op vakantie..

Attachments

• back.jpg
    back.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 98
Een eerste onbeholpen poging...

Attachments

• maan-1a.jpg
    maan-1a.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 93
Origineel geplaatst door Tom 32

Hee, geen slechte foto, Tom. Astronomie is ook een hobby/interesse van mij. Een telescoop is het alleen nooit van gekomen, tenslotte hebben we daar nu ruimtesondes en een Hubble voor...

heb al een nieuwe pc
dus nu eerst een sampler
daarna emu orbit 3
en vervolgens zeer waarschijnlijk een korg kaos pad (mini)

Origineel geplaatst door shortwave
Hee, geen slechte foto, Tom. Astronomie is ook een hobby/interesse van mij. Een telescoop is het alleen nooit van gekomen, tenslotte hebben we daar nu ruimtesondes en een Hubble voor...

Leuk, er is hier vandaag om 11.00 een presentatie over de geschiedenis van de Hubble, inclusief mooie plaatjes etc.. :)

Origineel geplaatst door Tom 32

Zeker een mooie foto voor een eerste poging :halleluja

Een hobby kan ik het niet noemen, maar astronomie / ruimtevaart / natuurkunde vind ik ook erg interessant en ik lees er dan ook graag over.

Tsjee, dat klinkt eigenlijk wel erg nerdish nu ik er over nadenk.....zeker als ik er bij vertel dat ik ook wel eens op een synth rammel :gaap: ;)

Tsja.....heb ik me toch weer niet kunnen inhouden :D

Maar: het is geen synth. Dus eigenlijk mag het :)

Attachments

• img_1446_2.jpg
    img_1446_2.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 103
Nog een plaatje van de andere kant....

Vakantiegeld is nu opperdepop :doei:

Attachments

• img_1448_2.jpg
    img_1448_2.jpg
    58,5 KB · Bekeken: 92
Origineel geplaatst door Roel
mooie aankoop hooihuis!

Thanx! Ik ben er zelf ook wel content mee want ik wilde er eigenlijk al heel lang eentje. Niet zozeer om alles plat te limiten maar meer als een soort “veiligheidsklep” zeg maar. Ik gebruik wel een multiband compressor van t.c. electronic maar die limiter die daarop zit, daar heb je gewoon niets aan in de praktijk.

Het is wel een fijn idee dat ik nu nooit meer met een schuin oog naar mijn DAT recorder moet kijken elke keer al ik iets opneem – scheelt weer wat studiostress :)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Tsja.....heb ik me toch weer niet kunnen inhouden :D

Maar: het is geen synth. Dus eigenlijk mag het :)

Supermooi ding!

Klinkt deze dan ook veel warmer, voller en vetter als de software-L2? :)

Ik zit te twijfelen tussen 2x 17" TFTS's of een 2ehands Sherman Filterbank 1. Heb voor mijn doen al best wat op touw gezet het afgelopen jaar, maar wil toch nog iets toevoegen.

Ligt er ook aan of de lowbudget last-minute spontane vakantie dit jaar doorgaat: opgebeld worden, in de auto springen en tien dagen door Belgie cruisen ofzo. Vorig jaar zat het er - ook met mn werkgever - niet in, maar dit jaar wil ik er toch weer eens tussenuit.

Origineel geplaatst door trigg
Supermooi ding!

Klinkt deze dan ook veel warmer, voller en vetter als de software-L2? :)

Om eerlijk te zijn heb ik hem nog nauwelijks kunnen beluisteren - erg druk gehad gisteren. En ik moet hem nog inbouwen ook natuurlijk.

Maar ik heb er veel positiefs over gelezen en hij wordt ook gewoon nog steeds in profi studio's gebruikt, dus het zal echt wel snor zitten qua klank denk ik dan :) Het uitgangspunt is dat de limiter - tot op zeker hoogte natuurlijk - onhoorbaar zijn werk doet en transparant klinkt. Het is dus niet zo dat hij "vet" of "warm" klinkt; het enige dat hij doet is je signaal luider wegzetten.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook wel benieuwd ben hoe mijn tracks straks overkomen na bewerking met de L2 hoor :)

L2

L2

Errug mooi Hooihuis!

Over jouw tracks gesproken, heb je nog iets gemaakt recentelijks wat we kunnen beluisteren? Ben heel benieuwd naar jouw muziek:)
groet,

ens

Back