Solina Orgel

Ik weet niet of het 'string-ensemble' daar ook in zat. Die string sectie zat in eminent orgels en Solina heeft de techniek gekocht, ik weet niet of ze het vervolgens ook in hun orgels gebruikt hebben of alleen in de losse doosjes.

Matthijs,

ik vermoed dat het een T250 is, de schuifjes zijn voor de Tibia registers 1'2'4'8', volume van het onder-en boven manuaal en de pedalen. Ik zit ff in de folder te kijken van de T250, daar staat het duidelijk in weergegeven.

Alleen heeft het orgel op marktplaats rechts naast het onderste klavier nog wat schuiven, die zie ik niet in de folder staan. Dus vermoedelijk een Txxx model, zonder rolluik.

Wat zijn er toch ontzettend veel soorten eminents, ik kan er zelfs met de brochures geen wijs uit
:confused:

Die knopjes tussen het onder-en bovenklavier: de gele knopjes dragen de naam string ens. 3 knopjes voor resp pedal, lower- en upper manual. Lijkt me niet gelijk aan de 310 strings !

Maar wel een mastertune-regelaar geheel linksboven, dat mist de 310 !

foto

Attachments

• orgel.jpg
    orgel.jpg
    32,2 KB · Bekeken: 367
Kan een van de moderators een apart Solina/witte en bruine Eminent/Small Stone/Minipops sub-forum aanleggen voor deze jongens? :D 8)

o o o wat is nou ook wel weer welek

de 310 eminent ken ik ! heeft dat niks met solina wer te maken ...?
en de string synth [zit de string sectie van de 310 in ken ik ook ] maardie is van solina
dus ,........:confused:

Attachments

• orgel.jpg
    orgel.jpg
    45,6 KB · Bekeken: 174
als er iemand nog een hammond b3 voor niks of heel weinig aangeboden krijgt en je weet niet wat je met dat kreng aan moet stuur mij dan even een pm dan kom ik je gratis verlossen van die ellende

bar he bliep . ik 5.20 bitt istie byna nog betert
:D

Back