http://cgi.ebay.de/Roland-TR-808-Rh...yZ148601QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Check ook het filmpje ervan op youtube: TR-808, by SoundwaveXX
Check ook het filmpje ervan op youtube: TR-808, by SoundwaveXX
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door krachtwerk
volgens mij is het gewoon een slinkse manier om een ebay-link hier te plaatsen![]()
Origineel geplaatst door HEXAGON
veel te duur trouwens voor een 808 met roest...
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Deze komt oorspronkelijk van mij...

Origineel geplaatst door mikemix
Absoluut mee eens, de mijne is niet minder en voor de helft van het bedrag, duss![]()
hij is bijna zo mooi als de mijne(die kringen rond de middelste pots moet je zien weg te werken...als het niet al in geetst is,zweet van vingers moet je vermijden op zon matte verf als die van de 808,probeer altijd aan de knoppen te draaien zonder het opervlak aan te raken)
Origineel geplaatst door mikemix
Absoluut mee eens, de mijne is niet minder en voor de helft van het bedrag, duss![]()
hij is bijna zo mooi als de mijne(die kringen rond de middelste pots moet je zien weg te werken...als het niet al in geetst is,zweet van vingers moet je vermijden op zon matte verf als die van de 808,probeer altijd aan de knoppen te draaien zonder het opervlak aan te raken)
Is zo weg te vegen, komt van het schoonmaken.
Ik draai altijd aan de knoppen, maar het blijft primair een instrument hoor.
vergeet niet dat zweet zout bevat en in het metaal wreet,daarom is het dat de voorzijde meestal bij 808ts roestpuntjes hebben.Iedereen steunt deels met de hand op de voorzijde als je een pattern programmeert,vermijden dus...
Origineel geplaatst door Hooihuis
Of gewoon handschoentjes aan, net als MJ![]()
is gewoon schrikken dat hij er als mens heeft uitgezien, nu trilt hij lekker mee met Connie 

|
Bericht door een moderator:
|
|
|