Roland TR-808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze komt oorspronkelijk van mij...Ik was niet de eerste eigenaar maar goed...Is idd in zeer mooie staat..met doos etc..Ik herken hem aan de kras op de voorzijde...is een Nederlander die in Oostenrijk woont...

Origineel geplaatst door krachtwerk
volgens mij is het gewoon een slinkse manier om een ebay-link hier te plaatsen:(

Volgnes mij ook, maar ja..je moet iets toch??

hij is toch niet helemaal compleet ,der is ook nog een tr808 patchbook of patternbook liever (die IK ook heb :D )

veel te duur trouwens voor een 808 met roest...

Origineel geplaatst door HEXAGON

veel te duur trouwens voor een 808 met roest...

Absoluut mee eens, de mijne is niet minder en voor de helft van het bedrag, duss:engel:

62ftqb5.jpg

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Deze komt oorspronkelijk van mij...

Hij zal hem wel willen verkopen voor het bedrag wat hij er ook voor betaald heeft :duivels:

of zelfs met verlies.... :bekdicht:

Origineel geplaatst door mikemix
Absoluut mee eens, de mijne is niet minder en voor de helft van het bedrag, duss:engel:

hij is bijna zo mooi als de mijne :) (die kringen rond de middelste pots moet je zien weg te werken...als het niet al in geetst is,zweet van vingers moet je vermijden op zon matte verf als die van de 808,probeer altijd aan de knoppen te draaien zonder het opervlak aan te raken)

Origineel geplaatst door mikemix

hij is bijna zo mooi als de mijne :) (die kringen rond de middelste pots moet je zien weg te werken...als het niet al in geetst is,zweet van vingers moet je vermijden op zon matte verf als die van de 808,probeer altijd aan de knoppen te draaien zonder het opervlak aan te raken)

Is zo weg te vegen, komt van het schoonmaken.
Ik draai altijd aan de knoppen, maar het blijft primair een instrument hoor.

vergeet niet dat zweet zout bevat en in het metaal wreet,daarom is het dat de voorzijde meestal bij 808ts roestpuntjes hebben.Iedereen steunt deels met de hand op de voorzijde als je een pattern programmeert,vermijden dus...

Of gewoon handschoentjes aan, net als MJ :)

Attachments

• michael-jackson-s-famous-glove-auctioned-on-ebay-2[1].jpg
    michael-jackson-s-famous-glove-auctioned-on-ebay-2[1].jpg
    12,2 KB · Bekeken: 93
vergeet niet dat zweet zout bevat en in het metaal wreet,daarom is het dat de voorzijde meestal bij 808ts roestpuntjes hebben.Iedereen steunt deels met de hand op de voorzijde als je een pattern programmeert,vermijden dus...

Gewoon je handen wassen als je naar het toilet bent geweest :eureka: :D

Neejoh, ik snap wat je bedoelt, ik loop je te fokken, ik heb geen smetvrees, maar ben ook super zuinig op mijn spullen, 2de hands spul wordt hier altijd eerst helemaal uit elkaar gehaald en gereinigd.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Of gewoon handschoentjes aan, net als MJ :)

:D is gewoon schrikken dat hij er als mens heeft uitgezien, nu trilt hij lekker mee met Connie :bekdicht:

:)

Tja als je het over de reele waarde van een 808 hebt, dan is een ouderwets apparaat van 25 jaar met een nieuwprijs van ca $1000,- nu natuurlijk geen stuiver meer waard, dus of je er nou € 1200,- of € 1500,- voor vraagt, waar hebben we het eigenlijk over..

Maar het mooie is, dat hij voor genoeg mensen zoveel historische cq. emotionele waarde heeft, dat zij er toch exorbitante bedragen voor willen neerleggen, en nog mooier is, dat de hoogte van dat bedrag aardig kan verschillen. Ik wilde een perfecte 808 hebben, en was daarom graag bereid om er, inderdaad, RalphvanZeel, nog niet zo lang geleden zijn vraagprijs van € 1450,- voor te geven. En ik vind het nog steeds een goeie prijs. Dit ding is helemaal hagel nieuw, geen afgetrapt hok waar je doorgaans evengoed op Ebay nog 1200,- voor kan betalen. Wat koop je van je resterende € 300,-, een mooie Behringer Eurodesk ? Dan heb je een gare 808 èn een waardeloos mengpaneel. 8~

En Mikemix heeft gelijk, mijne is niet (veel) mooier dan die van hem, maar het verschil is, hij zou hem waarschijnlijk met zo'n foto adverteren (hoewel geen slechte foto). Misschien krijg ik het er evengoed niet voor, maar het is zeker het proberen waard, ik hoef er maar één gek voor te vinden, die dan overigens niet gekker is dan ik was. Maar die heeft dan wel één van de beste 808's, zo niet dè beste 808 in deze omgeving. En ik verdien er misschien nog wat aan, net als Ralph, of ook niet, maar dat hangt niet af van mij, maar van de bieders, want 1500-1450 = ? minus Ebay-kosten = ?

En ach, eerste/tweede eigenaar etc..., een Juno 6 die ik onlangs eveneens voor de hoofdprijs van een mede-forumlid heb gekocht, werd ook niet geadverteerd als 'plakkerig van de groezeligheid en contactsprayspetters op de behuizing'. Daar waar het telt, ben ik volledig eerlijk, en een apparaat van deze leeftijd in deze staat is beslist niet van hand tot hand gegaan.

En voor de dyslect onder ons (ben ik ook, dus geen commentaar), het patternboek zit er wel bij, staat met een dikke stip vermeld helemaal bovenaan.

:)

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Het is niet de bedoeling om in dit subforum eigen apparaten aan te bieden of te promoten. Daarvoor is de marktplaats bedoeld.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back