doorgaan?

CH@MBER

Ingeburgerd
Hoewel het niet echt een goed beeld/geluid geeft van waar ik op diti moment veel mee bezig ben, toch even een fragmentje...beter nog, meer heb ik nog niet. Ben hier gisteravond mee begonnen...je hebt van die dagen...

VRAAG: Zal ik dit afmaken of zegtu: weggooien?

Het is vrij ruw. Niet veel aandacht besteed aan geluidsettings...

CH@M

http://www.shi.nl/webtransfer/Unarmed.mp3

tada

ja zeker doorgaan! klinkt lekker, als je ook nog een remix met wat smoothere beats maakt zou ik hem zelfs in mn playlist zetten L:) ik zou deze niet opgeven,

succes ermeej!

..Beats klinken wel erg als Speedy J ; 'Iee mitten menu' !!!!

.........

ach is toch wel leuk, maak ff af

okeedan...denk dat ik 'm wel ga afmaken. tanx

de track wordt gemaakt met:
cubase vst , LM-9 en PPG Wave en wat vst fx. mengtafeltje: behringer...en ik weet het type nog steeds niet uit mijn hoofd. haha. maar die hoor je in dit fragment ook nog niet.

klinkt leuk dit, mooi dat je hem gaat afmaken :D

die string in de achtergrond vind ik persoonlijk minder, hij klinkt zo flauw tov de rest

ah...ik vond die string wel aardig. breekt die viezigheid van die beat een beetje. ik zou ook die beat wat minder vies kunnen maken en die string wat ruiger....of gewoon zoeken naar een ander contrapooltje. hehe...tankz! morgen heb ik waarschijnlijk wel weer wat. :)!

okidoki mensen :) over tien minuten pak ik de bus...naar huus dus. tanx voor alle respons; bis morgen! :)

Back