nieuwe pc nieuwe interface nodig

Sympho-Metal

Stamgast
hi

heb net een nieuwe pc gekocht met vista. mijn oude interface werkt hiet niet mee (het ding is 10 jaar oud, dus mag ook wel)
nu ben ik op zoek naar een nieuwe audio/midi interface voor een prijs van max 400 euro.
ik draai cubase sx 3
wat kan ik het beste doen: help, help!!!!

alvast bedankt

Xp erop gooien en SX3 houden.

Sowieso is Vista nog niet stabiel genoeg. Misschien dat je voor zo'n 150 euro een XPpro licentie kan vinden.

Waarom zou Vista niet stabiel genoeg zijn? (Overdrijven is ook een vak.)
Het is vrij nieuw dus nog niet alle fabrikanten van audio hardware hebben hun drivers hiervoor beschikbaar. (En idd valt oudere hardware af omdat die niet meer ondersteund wordt.)

Vista draait bij mij met Motu hardware en Cubase 4 echt als een trein.

Geloof niet alles wat mensen roepen en vorm zelf een mening. Idd wat Fuse zegt, niet elke fabrikant is nog serieus met drivers bezig (wat ik erg vreemd vind) maar de fabrikanten die dat wel hebben gedaan die leveren echt prima kwaliteit aan.

Vista draait dan zeker net zo goed als XP wat betreft audio.

hier ook geen problemen met vista, cubase 4, creamware soundcard, virus ti asio doorgelust naar de creamware kaart.
alles draait hier zonder problemen en rocksolid.

Ik gebruik de virus ti als main audiokaart in vista. De asio drivers van creamware kaart vind ik daar te onbetrouwbaar voor zolang er nog geen echte vista drivers voor zijn. Ik kan de creamware drivers wel gebruiken, maar de truukendoos moet dan ver open.

maar via de access virus ti drivers is die rock solid.

Back