ISPdeRuiter
Woestijnomroeper
Nee (zeer beknopt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
user interface die werkelijk nergens op slaat. 1 knop load, 1 knop save en een edit knop met 1000 pages erachter. Lekker gebalanceerd. Zit heel diep onder water een MIDI player in! Wie doet dat nou weer.Origineel geplaatst door wesko
Ik ga voor de S2000 en dus hardware (wat heet). Ondanks deuser interface die werkelijk nergens op slaat. 1 knop load, 1 knop save en een edit knop met 1000 pages erachter. Lekker gebalanceerd. Zit heel diep onder water een MIDI player in! Wie doet dat nou weer.
Eh sorry. Hardware dus. Software is eng.
Origineel geplaatst door Mangina
Einde discussie!

Origineel geplaatst door Gunhed
Ik zou willen dat er ooit nog een betaalbare hardware sampler gaat uitkomen met echte analoge filters en modulators.
G
Origineel geplaatst door maxdox
Nee... ik zou niet snel mijn sampler wegdoen! Fuse heeft gelijk dat een sampler "ook maar een computer met een prutdisplaytje is". Besef wel dat dit computertje blijkbaar maar een 8mhz processor met nog geen 1mb werkgeheugen nodig heeft om simultaan minstens 16tracks, met perfecte miditiming zonder haperen of crashen kan laten afspelen!
Origineel geplaatst door sh101
heb 2 hardware samplers een emu en een akai s3000xl
gebruik ze niet veel maar zal ze ook nooit wegdoen
Origineel geplaatst door 20hz
Ik heb er geen meer. Ik had een s3000 en zou er graag weer 1 terug willen.
Maar er komt wel weer een sampler, dus...ik ga toch ook voor de hardware sampler.
Origineel geplaatst door olaf
sorry, nog niet helemaal...![]()
ik zit er nu zelf ook over te denken om een hardware sampler te kopen. terwijl ik toch een redelijk leuke compu heb. maar eigenlijk komt het omdat ik gewoon toch nog een hekel aan die computers heb. die dingen crashen en misschien komt het omdat ik nog van de commodore 64 generatie ben (en niet van de nintendo generatie) dat ik het idee heb dat als ik een aantal softsynts, weet ik hoeveel sporen cubase, reason en andere plug-ins draai ik het idee heb dat die compu van me elk moment kan ontploffen. een gevoelskwestie dus. ook als ik de discussie hierboven lees, lees ik eigenlijk geen rationele argumenten om een hardware bak te houden. de enige rationele argumenten die ik ken zijn om je computer te ontlasten en om niet voor lul te staan als je live gaat... (en een voorkeur voor de 'sound' van bepaalde hardware)
maar neem aan dat dit nog steeds niet het einde van de discussie is![]()