Weet iemand of deze machine multitimbraal is? Volgens de specs is ie 16 parts multitimbraal maar ik wil 't ff zeker weten. Volgens de specs van de CS2X en de JP8000 zouden deze ook 16 parts multitimbraal moeten zijn maar ik heb allebei de synths gehad en ik kon nooit meer dan 1 geluid aansturen naar Cubase.... De Cs2x kon dan wel meerdere geluiden uitzenden maar dit waren dan allemaal suffe piano sounds ipv de "vette" performance geluiden. En de JP, daar heb ik nog nooit meer dan 1 geluid uit gekregen (misschien deed ik al die tijd wel iets verkeerd hoor... zou ook kunnen
) Ik wil nu iig ff zeker weten dat de Korg micro x wel in staat is om meerdere performance sounds en/of drums uit te sturen naar Cubase.
) Ik wil nu iig ff zeker weten dat de Korg micro x wel in staat is om meerdere performance sounds en/of drums uit te sturen naar Cubase.
MAar als ik het keyboard bespeel klinkt die maar zeer zachtjes, en als ik dan naar mijn mixer ga kijken op mijn Audiophile, zie ik dus ook dat het metertje van de inputlevel maar voor 1/3 naar boven komt. Weet jij hoe dat dat komt?