Hoe verder ?

Shadow Child

Ingeburgerd
Mensen ik vraag mij af hoe ik nu verder moet !
En ik bedoel hiermee mijn set up, ik heb tot nu toe dit staazn onthoud ik ben een beginner wat produceren betreft,

2 x KRK Studio Monitoren
1 x M-Audio Audiophile 2496
1 x Evolution Midi Clavier MK249C
1 x Roland MC-505

Wat software betreft heb ik eigenlijk liggen reason 3.0 en fruity loops studio 6 allebij met licentie natuurlijk.

Nou is mijn vraag zijn hier al goede produkties mee te maken ?
En wat raden jullie nog meer aan om als eerst aan te schaffen mocht het zover zijn ?

Ik wil me v oornamelijk op de hardere house typen richten.

Greetz:doei:

Een Access Virus is een goede investering voor elke dance producer, net als een goede software sampler(hoewel ik niet weet wat je met Reason en Fruity Loops kan wat dat betreft, ben zelf meer fan van Cubase). Die MC-505 zou ik wegdoen.

Als je wilt gaan uitbreiden lijkt het mij logisch dat je eerst een Synthesizer neemt...
In fl studio zit al een goede software sampler, dus dat is niet heel erg nodig.

Ok dus die MC-505 is compleet nutteloos zoals ik begrijp ?
En wat voor synth kunnen jullie mij aanraden ?

Dan zal ik die 505 maar te koop zetten, zonde want dit is er teminste een die geen problemen heeft en ook geen LCD troubles heeft.

Ik dacht een goede zet te hebben gedaan met die 505 :(

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 505 nooit geprobeerd heb, maar ik heb wel een idee van wat je er ongeveer mee kunt en ik denk dat je veel meer hebt aan een leuke synthesizer. Die MC-505 dr'uit, Virus B(400,- euro?) dr'in zou ik zeggen.

En een Virus-A is die niet toepassend voor wat ik wil want die zijn een stuk goedkoper zie ik !

Ook een leuk ding. Je begint net, dus probeer het daar eens mee dan. 2e hands apparatuur kun je altijd weer voor ongeveer dezelfde prijs verkopen, daar moet je je niet te druk om maken. Later kun je altijd nog overstappen naar een B of C ofzo.

Origineel geplaatst door Shadow Child