yamaha mr-10 personal studio system drum machine

CptCRxCK

Ouwe rot
laatst samen met een korg kms-30 een yamaha mr-10 drumcomputertje aan geschaft.
mr10a.jpg

tis een preset drumbakkie dat qua klankt wel te vergelijken is met dr110606kpr77
naast presets kan je de drums triggeren met pads (kick snare 2 toms en cymbal.)
er zitten aleen geen sync opties op.....
is er iemand die enig id heeft of met mogelijk is om er hem te modden
sync(de presets zijn best bruikbaar) mischien de pads vervangen door trigger inputs.
mischien dat je iets om de geluiden te editten ook wel mogelijk is :P
ik heb zelf niet echt ervaring met modden maar mischien dat er iemand is die er samen met mij iets leuks van kan maken:engel: :engel:

Ik heb een Siel MDP40 drumcomputertje met aanslagpads erop, acht stuks. Klinkt ook erg lekker. Heb die voor 40 euro aangeschaft enkele maanden geleden.

Phochos:D

..

..

mja hij klinkt cker goed tis jammer dat ik er zo ongemod nietzoveel aan heb maar die bass drum is wel erg vet snare ook trouwens.
ik had er nog nooit van gehoord maar omdat ik de kms30 tegen een protone heb geruild vonnik het wel fijn als er nog iets bij zat om beetje meer aan de prijs zou komen en hij had dat nog staan...

ik wil graag een mr 10 van iemand overkopen, ben ik een kandidaat voor iemand uit deze draad ?

laatst samen met een korg kms-30 een yamaha mr-10 drumcomputertje aan geschaft.
mr10a.jpg

tis een preset drumbakkie dat qua klankt wel te vergelijken is met dr110606kpr77
naast presets kan je de drums triggeren met pads (kick snare 2 toms en cymbal.)
er zitten aleen geen sync opties op.....
is er iemand die enig id heeft of met mogelijk is om er hem te modden
sync(de presets zijn best bruikbaar) mischien de pads vervangen door trigger inputs.
mischien dat je iets om de geluiden te editten ook wel mogelijk is :P
ik heb zelf niet echt ervaring met modden maar mischien dat er iemand is die er samen met mij iets leuks van kan maken:engel: :engel:

kijk astie terigeren is
moet je der iets by regelen wat triggers uit stuurt
boss dr110 e kleine drum
tr606
regelwerk
mfb trigger drum module

en wat zou zoon mr 10 kosten denk weinig ..70ietsje meer

Back