• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

quasimidi rave-o-lution 309 - in PRIMA STAAT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
Iemand interesse voor een quasimidi rave-o-lution 309 ? in prima staat natuurlijk,
best wel een vette bak maar ik gebruik hem amper. 'k ben naar iets anders op zoek - micro modular ofzo.

Dus te koop of te ruil tegen...

micro modular - rm1X - ms2000r - etc -etc

als er een iets duurdere ruil inzit kan ik mischien wat eurootjes erop gooien of een alesis nanotracker (16 sporen midisequencer) er bij gooien - ook nog een djxIIB (lol)

voor de mensen die de 309 nog niet kennen...

http://www.vintagesynth.org/misc/rave309.shtml

Waveglider:doei:

wel - ik had gehoop op een 400 - maar als dat te veel is kan er mischien nog iets af ( een knobje ofzo ;o)

Ik heb zopas een bod gekregen van 350 (buiten synthforum) - geeft er iemand meer dan 350 van synthforum ?
reageer dan asap via email ward.dewaele@pandora.be

geen uitbrieding en os 1.02 - nooit problemen ùet gehad - je kan die laatste os voor 10 euro kopen trouwens, en uitbreidingen zie je regelmatig voor +-20-30 euro

okay - :o

de gast dat het laatste bod had (375) laat niks meer van hem weten - en omdat ik snel geld wil om een nord micro modular te kopen mag de quasimidi weg voor 350 :(

kan via de post - of... mijn vader woont in Roozendaal - of via redje (die woont tegen Rotterdam geloof ik)
Is dat al dichter ? waar woon jij ergens ?

okay - hij is dus nog steeds niet weg - niemand voor 350 Euro ? Zelf komen halen of via de post.
Ik heb al verschillende aanbiedingen moeten afslaan doordat verschillende personen een goeie ruil aanboden en op het laatste moment terug krabte - DENK EERST NA AUB ! doe dan een bod zodat ik niet serieuse kopers/ruilers moet doorwijzen - danku ;ob

PS: no harm done - ;o)

DUS - 350 Euro voor een quasimidi 309 in PRIMA staat , kan getest worden
OF - Ruilen tegen Micro Modular - Waldorf Microwave - Rm1x - etc...

okay - hij is dus nog steeds niet weg - niemand voor 350 Euro ? Zelf komen halen of via de post.
Ik heb al verschillende aanbiedingen moeten afslaan doordat verschillende personen een goeie ruil aanboden en op het laatste moment terug krabte - DENK EERST NA AUB ! doe dan een bod zodat ik niet serieuse kopers/ruilers moet doorwijzen - danku ;ob

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back