Dit forum toch een blijvertje ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nog niet zo heel lang, we deden eerst een goede poging, vervolgens ging de provider Faiiliet, nu zijn we sinds begin juli bezig, en we groeien dagelijks.......dus als iedereen het eventjes rond verteld en reclame maakt!!!! ;) (hint hint hint) komt het hierzo wel goed!

Oh en als je zelf nog vrienden hebt die in de muziek zitten, geef ze de URL!!! :):)

Nou, 4 Juli dus feest?!

en die prijzen , die stijgen maar,
en die koeien , die moeten gemolken worden ( vrij naar " s. voor de b. " )
gefeliciteerd !, mede aan mijzelf en andere forumleden.
wat een forumpje, he !

Laatst gewijzigd:
yup, nog net gestart in een tijd dat forums nog een nieuwigheid waren en dus nog konden rekenen op redelijk succes maar bovenal nutuulk dat het het enige nederlansch talig (hoewel het het DUTCH synthforum nog heette) synthforum was destijds...
inmiddels gaat het nog maar weinig (procentueel dan) over de essentie (synthese) maar ach :D

Hoewel ik de laatste tijd wat minder op SF zit zou ik nog steeds niet zonder willen....gewoon fijn dat er een plek is waar je vragen kunt stellen en beantwoorden of waar je met (min of meer) gelijkgestemden lekker slap kunt lullen over synths en aanverwante zaken.

Dus ik zou willen zeggen PROOST :mega: en op naar de volgende 10 jaar!

Dit is het eerste forum waar ik lid van werd. (ik had nog nooit van het hele fenomeen gehoord eigenlijk)

een TB303 nog kon ruilen voor een KCS Powercartridge bijv...

Ach dat je dat nog herinnerd :eureka:
Het rode ding met het knopje alks ik me niet vergis voor de c64

Analoog was zo vreselijk slecht toen. Digital moest er op staan.
Een synth was veel beter als er een floppydrive in zat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back