Juiist 6 track, je hebt het goed gelezen , kijk weetje hoe ik het bekijk, als een product meer waard is dan 25 euro ( zoals in mijn geval ) , en die gate ook echt stukke meer waard is dan dat, en het verhaal klinkt aannemelijk, namelijk ; je kunt er dingen korter mee maken en ruis weghalen, en zelfs als ik daarna nog niet begrijp wat er bedoelt word zou ik het juist kopen!!
ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat is 25 euro nou voor zo`n ding? wat is 25 euro nou uberhaupt als je de meeste studio`s bekijkt van al de gasten hier op synthforum ( ik zeg de meeste! niet allemaal )en buiten dat om alle andere studio`s ( en daar doel ik op het geld, niet op de apparatuur want dit is natuurlijk slechts budget wat ik heb), enne , mocht ik er al bij al niet tevreden mee zijn dan zijn er genoeg mensen die ik er wel mee blij kan maken !
je moet af en toe ook wat durven en risico`s nemen, niet altijd, maar soms wel, en voor 25 euro is mij die risico dubbel en dwars waard want uiteindelijk word je daar wijzer van, en daar gaat het om! ( kwalitatief gezien he)