HEXAGON
Gedeactiveerd account
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Septic
Sjonge jonge 9500 voor zon ouwe kutdoos.....
Een Virus A kan bijna net zoveel als je maar muzikaal bent, je kan wel 300 van die houten kasten neerzetten, maar wat voegt dat toe, behalve een hoop geld in de zakken van de verkoper......
Sjonge jonge 9500 voor zon ouwe kutdoos.....(ik vermoed dat Leo op deze zinsnede gaat reageren hehe)

(ik vermoed dat Leo op deze zinsnede gaat reageren hehe)

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Met zulke uitspraken haal je jezelf idd de woede van alle kutdozen-adepten-verzamelaars over je heen.
Daar kan ik van meespreken.
Origineel geplaatst door fuse
Alsof banken zelf niet stelen. Wat die gasten uitspoken gaat al heel lang nergens meer over.

Dit soort dingen moet je gewoon wegklikken man, 9500e startbod.....
Een Virus A kan bijna net zoveel als je maar muzikaal bent, je kan wel 300 van die houten kasten neerzetten, maar wat voegt dat toe, behalve een hoop geld in de zakken van de verkoper......
Sjonge jonge 9500 voor zon ouwe kutdoos.....(ik vermoed dat Leo op deze zinsnede gaat reageren hehe)
Wie hier serieus op gaat bieden heeft mijn inziens toh echt alle realiteitszin verloren en is wat mij betreft nog gekker dan Ted Bundy......
Maar ja Gino Vannelli heeft hem gebruikt zie ik in de add dussss....?? Al heeft potverdikkie Guiseppe Straciatelli dat ding gebruikt lekker belangrijk zeg...zucht....
P.S. mischien heb je hier wat aan::::
![]()

Origineel geplaatst door HEXAGON
ik heb nu bijna 1 jaar een minimoog,en als die al bij al hoogstens 2 uur heeft opgestaan om er mee te spelen zal het veel zijn,enfin mijn modulars gebruik ik daarentegen wel dagelijks..![]()

Origineel geplaatst door Rollie
. . . zijn er dan bv ook geheugenplaatsen in een modular. Mij lijkt van niet, want bv hoe je je modules gepatcht hebt met kabel, is toch niet op te slaan in een geheugen? Met andere woorden: Hoe gebruik je een modular eigenlijk?