303'ish ding dat een beetje makkelijk te programmeren is en goed werkt met Midi?

weet ik, ik tel mijn knaken al hihi

De video maakte mij niet erg kooplustig, vooral dat ze nogal onbetrouwbaar/onderheidsgevoelig zouden zijn? Yamaha is normaal juist gebouwd als een tank.

Klinkt best goed, maar ik heb een dx7 en de beperking is hier vaak net méér. Dan blijf ik bij een sound en maak ik t verschil met de noten ipv blijven knoppen draaien.

De video maakte mij niet erg kooplustig, vooral dat ze nogal onbetrouwbaar/onderheidsgevoelig zouden zijn? Yamaha is normaal juist gebouwd als een tank.
ik zou inderdaad die encoder eens moeten poetsen, ik lees online dat wat vuil verwijderen t zo oplost. Hij werkt, maar als je snél draait, scrolt ie achteruit ipv vooruit. Stoort niet als je t weet: niet te snel zappen door de menu

ik zou inderdaad die encoder eens moeten poetsen, ik lees online dat wat vuil verwijderen t zo oplost. Hij werkt, maar als je snél draait, scrolt ie achteruit ipv vooruit. Stoort niet als je t weet: niet te snel zappen door de menu
Waarom staat dat niet bij je advertentie dan? Ik vind dat zoiets wel vermeld mag worden bij iets waar je €600 voor vraagt. Of doe ik nu moeilijk?

Nee je doet niet moeilijk ;) ik moet die encoder eens reinigen. Ik lees online dat dat werkt. Ke hebt er enkel last van als je snel draait in een richting, voor zover ik me herinner. Ik vraag trouwens ondertss 550 en voor wat minder mag ook

Die generatie encoders die Yamaha gebruikte zijn erg slecht, zo ook op de A3000 en vast wel alle andere yamaha gear uit die tijd. Ze zijn wel vervangbaar als je de moeite wilt nemen. Ik neem het maar even voor lief.

Vermits ik m zelf nog zo heb geeft dat vast een idee van hoe klein t probleem is. Klein.

voor de volledihgeid zet ik er hier even bij dat de encoder gewoon open kan en eens gereinigd 100% ok. En zo is ie ook paar maand geleden verkocht. Dus als iemand n skippy dx200 encoder heeft: met een schroevendraaier of 2 en wat IPA en wattestaafjes is t verholpen.
Ik greep net 2 keer naast een Bassline DB-01, en zo zijn we weer bij 303 ish.

Back