Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door HEXAGON
mijn toestellen/prijzen zijn bedoelt voor mensen die geld hebben,degenen met voorshotten ,afbetalingen en andere zever hoef ik niet,alhoewel ik heel flexibel en medelijden kan hebben soms...
Jouw classe is toch ook,P600,polisix,multitrak en andere cheapo,wel ja!,dan moet je niet naar de dure toestellen kijken,das niet voor kindjes Lol.
Trouwens mijn raad is bedoeld voor degenen die het moelijker hebben,en geen domme dingen zouden doen of zich in de problemen laten verwikkelen ,enkel door de aankoop van een duure (vintage) synth.

Origineel geplaatst door C738
omiel heeft trouwens een leuk synthje te koop!
korg 707. Dat is echt een weirde bak!![]()
-C-
???
Wat bewijst dat je jezelf minderwaardig voelt en jezelf in een onbestaand 'lagere classe' duwt.
Enfin its up to you..
Ontopic:
''Ik vind cheap ass analoog vaak beter klinken dan obscure dure bakken.''
een TB303 is de top van cheap ass met de duurste prijs ooit....

Sorry der is geen klasse vershil,wel jaloezie (denk ik) van de ruziestoker die begonnen is.
Blijkbaar heb je geen recht hier om een boodshap te sprijden van eventueele goede raad voor (jonge) beginnende amateurs, oplettend te zijn wat betreft de vintage dure prijzen hype,terwijl je zelf dure dingen verkoopt.
Onlangs idem probleem in andere topic met ralphvanzeel (die ook toestellen in hogere prijsclasse aanbied).![]()
Origineel geplaatst door Septic
Das een moeilijke zinsnede voor woekerprijzen
Voor de minder bedeelden onder ons.....