Ik kan geen Prophet betalen dus neem ik.... als vervanger.

omiel heeft trouwens een leuk synthje te koop!

korg 707. Dat is echt een weirde bak! :eureka:

-C-

Origineel geplaatst door HEXAGON
mijn toestellen/prijzen zijn bedoelt voor mensen die geld hebben,degenen met voorshotten ,afbetalingen en andere zever hoef ik niet,alhoewel ik heel flexibel en medelijden kan hebben soms...

Jouw classe is toch ook,P600,polisix,multitrak en andere cheapo,wel ja!,dan moet je niet naar de dure toestellen kijken,das niet voor kindjes Lol.

Trouwens mijn raad is bedoeld voor degenen die het moelijker hebben,en geen domme dingen zouden doen of zich in de problemen laten verwikkelen ,enkel door de aankoop van een duure (vintage) synth.

ik geloof dat je nog in belgische franken denkt vriend ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
omiel heeft trouwens een leuk synthje te koop!

korg 707. Dat is echt een weirde bak! :eureka:

-C-

Ja maar van wat zou dat een goedkopere versie moeten zijn...een Rhodes Chroma :D???

Dat is wel een leuke synth

Wat bewijst dat je jezelf minderwaardig voelt en jezelf in een onbestaand 'lagere classe' duwt.
Enfin its up to you..

Ontopic:

''Ik vind cheap ass analoog vaak beter klinken dan obscure dure bakken.''

een TB303 is de top van cheap ass met de duurste prijs ooit....

Dat weet ik niet, heb 2 303's gehad, 1 voor niks, en 1 voor 400 gulden

Ik kan geen Akai MPC sampler workstation betalen dus neem ik een Casio SK1

K Vind het wel jammer want het iniatief van CyberMax is wel okay, er is gewoon oud goedkoop vintage spul wat gewoon ook gaaf klinkt. Het hoeft niet altijd duur te zijn.

Wanneer mensen het normaal vinden om 9500e voor een sinaasappelkist te betalen met wat korgmodules erin, maar in een riedel door iemand anders tot een üntermensch verklaren die dit niet normaal vinden, dan breekt de spreekwoordelijke klomp hoor. Dan spoor je toch niet.

Een ouwe Siel Dk70 of EX80 kost geen drol is toch leuk etc....

Als een
dj70.jpg

je te duur is kun je ook voor een

rapman.jpg

gaan :D

Ik heb geen geld voor een MPC2500 dus koop ik een MPC1000.

Ik heb geen geld voor een Prophet 5 en Prophet VS daarom koop ik een DSI Evolver.

geen geld voor een mpc 60, pak dan een cheape s900 of 950 en een tr 707 waarvan je het volume uit zet en via midi notes de samples onder de pads zet, heb je een step seqensertje met een leuke sound.

Sorry der is geen klasse vershil,wel jaloezie (denk ik) van de ruziestoker die begonnen is.

Blijkbaar heb je geen recht hier om een boodshap te sprijden van eventueele goede raad voor (jonge) beginnende amateurs, oplettend te zijn wat betreft de vintage dure prijzen hype,terwijl je zelf dure dingen verkoopt.

Onlangs idem probleem in andere topic met ralphvanzeel (die ook toestellen in hogere prijsclasse aanbied).:erm:

start gewoon een leuke nieuwe thread waarin je tips geeft over beginnende kopers...
is best interessant.
laten we het hier over vergelijking topgear/budgetgear hebben.

mpc te duur? koop een oude atari1040st en een copie cubase.

Origineel geplaatst door Septic
Das een moeilijke zinsnede voor woekerprijzen
Voor de minder bedeelden onder ons.....

Ach, zolang mensen het ervoor neer willen tellen wens ik de heren handelaars veel geluk. Maar goed, die discussie is natuurlijk al vele malen gevoerd, en daar gaat deze thread niet over!

Even andere orde: Als je een Triton niet kunt betalen, kun je ook eens kijken naar een 01/w. Loopt natuurlijk mijlenver achter in realisme van de samples (hoewel de Triton naar mijn mening hier ook geen ster in is), maar als je een synth zoekt met een dergelijk krachtig klankkarakter, is de 01/w zeker het proberen waard. :okdan:

Back