ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door HEXAGON
[B)Blijkbaar heb je geen recht hier om een boodshap te sprijden van eventueele goede raad voor (jonge) beginnende amateurs, oplettend te zijn wat betreft de vintage dure prijzen hype,terwijl je zelf dure dingen verkoopt.[/B]
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Ach, zolang mensen het ervoor neer willen tellen wens ik de heren handelaars veel geluk. Maar goed, die discussie is natuurlijk al vele malen gevoerd, en daar gaat deze thread niet over!

Origineel geplaatst door Septic
PS dit is niet op jouw gericht hoor, maaar meer een verduidelijking van mijn motivatie om te reageren op bepaalde Herrenvolk opmerkingen hier.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Natuurlijk vind ik klassieke (lees: prijzige) synths erg mooi, maar ik ben van mening dat je absuluut geen dure bakken nodig hebt om goede muziek te maken die lekker klinkt. Vaak kan je met low budget en lo-fi spullen juist heerlijke tracks maken, als het met de inspiratie maar gewoon goed zit.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Als je de DX-1 te duur vindt, kun je altijd nog 5 dx-7's kopen en geld overhouden![]()
.

Origineel geplaatst door maxdox
Ik kan geen Solina String Ensemlbe betalen, dus ik koop een yamaha sk10 string ensemble
Ik kan geen PPG wave betalen, dus ik koop een waldorf wave XT
Origineel geplaatst door HEXAGON
![]()
Ik hoop maar voor jouw dat je vriendin geen hoer wordt.![]()

in welke klasse valt deze mop nou???