Krk

Nadeem87

Ingeburgerd
hmmm jah, ik heb niet een al te grote kamer..

Maar het kan dus wel zijn dat ik over een half jaar.. in een wat grotere kamer terecht kom. Maar ik ben gewoon aan het twijfelen vanwege de prijs. De rp6 kost bij rebelio.nl 455 euro en de rp8 536 euro per set.

Voor ongeveer 80 euro meer.. heb ik de rp8. Maar of dat nodig is, dat weet ik juist niet. Misschien dat ik maar eens weer bij feedback langs moet gaan. ;) whehe..

Voor die 80 EUR meer zou ik dan wel voor de RP8 gaan

als je dan verhuist naar je grotere kamer zit je direct goed. Ze klinken trouwens super

Hi Nadeem,

Staar je niet blind op het grotere vermogen dat de RP8 heeft.

Ik heb zelf een tijdje geleden gekozen voor de RP6 omdat deze veel "strakker" (weet niet hoe ik het anders moet formuleren) klinkt.

Natuurlijk zal de RP8 meer bas eruit pompen maar mijn tip.... Luister vooral ook naar het klankbeeld!

Succes,

Olav

Olav,

de RP6 heb ik in feite zelf nog niet gehoord maar de RP5 wel en die klonk wel (heel) wat minder dan de RP8 vond ik. Vooral bij de lage tonen. Die RP8 klinkt als een huis !

He Exxon,

Mijn post was echt niet bedoeld om de RP8 naar beneden te halen hoor, integendeel. Ik vonde de RP6 destijds gewoon beter klinken (kan natuurlijk ook met de geweldige opstelling van feedbak te maken hebben).

Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat meer niet altijd beter is (maar soms wel natuurlijk he 8~ )

Gr.

Back