[track] Orbital P2

Dr. RiPsaw

Ouwe rot
Dit keer een nieuwe track, waar ik de afgelopen weken aan heb gewerkt. De track is nog niet af, maar ik heb op dit moment nog niet bedacht wat ik met het 2e deel wil gaan doen.

Orbital P2

Tip: luister met (goeie) koptelefoon om het beste van het stereoeffect te genieten!
Opmerking: dit is een ruwe versie, nog niet echt afgemixed ofzo, er moet nog veel aan gebeuren!

Hij klinkt erg lekker. Mooie strings (ook al zijn ze synthetisch). Ik let nog niet zo op de mix.
De drums zijn wel wat statisch op de hihats na.

Maar iets met koper of gitaren in dl 2 is misschien wel geinig. Suc6

zooow dat is lekker, vette solo!
alleen die piano vinnik nog niet zo fijn en staat ook wat te hard denk ik :)
maaruh ga zo verder!!

whoaah, dit is echt lekker!

echt heel mooi

kan er voor de rest niks nuttigs over zeggen :P

leuke melodieen en mooie strings, bass staat alleen wel keihard, maar zie net dat het nog niet afgemixed is..

Dit is gewoon lekker. :)

Lekker nummertje.. Wel staat de bass wat te hard waardoor die de rest wegdrukt, maar dat heeft ook zo zijn charme IMO. Mooi stukje piano, niet de mooiste piano patch (sound), maar het is je vergeven! :D

zooowww.. coole track ;)

zeer mooie solo ik wou dat ik zo kon spelen op mijn synth..
dit kan zeker iets goeds worden..

nice work..

cya 8)

zeker niet slecht!! ik zou de piano zeker een fel stuk naar beneden halen ( bass misschien ook )
dan vloeit het wat meer samen
maar ja ,'t is nog niet af he....keep it on!

greats

Ik zou gewoon verder doen met hoe je gestart bent, Rip. Ik vind dit persoonlijk zeer sterk en ben eerlijk gezegd een beetje jaloers op wat jij kan en ik niet.
vraagje : ik vind in je gearlist geen Rhodes, waar haal je hem dan wel uit ?

Thnx voor alle replies, tips en complimenten!

Over de Rhodes: dit is een preset uit m'n Roland JV-1010. Er zit een mooi effect overheen, en de attack is iets feller dan een normale Fender Rhodes.
Helaas heb ik geen echte Fender Rhodes, maar ik zou er graag een willen hebben! ;)

Aha, deze vind ik al wel wat beter, alhoewel dit ook niet echt een nummer is. Stukje lekker muziek (zonder thema ;) ) en dan weer een solo. Dus het nummer draait eigenlijk om de solo....

Grtz,
Jeroen

Origineel geplaatst door J-Run
leuke solo. Live ingespeeld of diehard gemidi't? ;)

Ingespeeld uiteraard, zoiets met alleen de muis maken zie ik niet snel iemand doen... natuurlijk is de solo wel achteraf nog een beetje ge-edit, maar dat viel ook wel mee eigenlijk...

Back