Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door wouw
Wat het borgen van de trimmers betreft. Het zal voordelen hebben maar ook nadelen.
Zo was laatst Huib de Bruin bezig met een eminent 310 van mij. Bleek dat enkele trimmers defect waren: de borgvloeistof had het metaal aangetast welke op zijn beurt z'n veerkracht verloor.
In de CS80 kan de borgvloeistof op de andere zijde van de trimmer aangebracht worden (de niet-contact-makende zijde).
Bij mij zijn slechts enkele trimmers geborgd geweest (niet de trimmers van de vco tuning want die moet je goed toegankelijk houden. Ik kan me voorstellen dat versleten trimmers (met weinig veerkracht) makkelijker verlopen dan wat stroevere trimmers...
Wellicht dat één van de deskundigen zijn visie kan geven ?

Origineel geplaatst door MadDonna
Maar waar komen die verhalen dan vandaan dat als je een CS80 op de toch zette, hij meteen ontstemd was?

Origineel geplaatst door RednoiZ
bedankt allemaal,ik zal het even overleggen..![]()
![]()
Het is wel een hele rit dan,zijn er verder nog voorzorgmaatregelen die het transport kunnen vergemakkelijken?Verende ophanging,speciale koffers?
![]()

Origineel geplaatst door senso
De CS-80 heeft een pesthekel aan schokken. Je kunt hem dan ook het beste gewoon
onder je arm nemen en voorzichtig lopen.![]()
foto?Origineel geplaatst door R-ond
MAARUH KOOP ALLEMAAL EEN OBERHEIM MET AUTO TUNE FUNCTIE
IPV EEN GEVAARLIJKE CS POLYSYNTH !
HEB OOIT WELS EEN CS50/60 WILLEN OVERWEGEN MAAR VANWEGE DE STORYS LAAT IK M SCHIETEN ....