Encore Electronics

Heb Encore Electronics gemaild om een MIDI-kit voor m'n JP8 te bestellen. Helaas na 2 pogingen nog geen reactie. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van die firma?

wacht liever even,

Ik heb na drie maanden gisteren de melding gekregen dat mijn kit voor de OB-X op de post zou gaan. Het gaat niet zo soepel de laatste tijd. Ik ben benieuwd of ik de kit daadwerkelijk ga ontvangen.

Mail Tony gewoon op zijn sales e-mail adres, na een paar dagen reageert hij wel.

Jeeze,3 maand?

:stupid

Tjah het is dat ik voor de OBXA geen andere opties heb....

Het lijkt wel of ie nog moet maken wat je besteld als't om iets exotischer spul gaat...Het is en blijft natuuurlijk een éénmansbedrijf...

Zoals hij het omschrijft lijken de kitjes door een andere firma gebouwd te worden. Omdat hij maar een klein klantje is staat hij niet hoog op de prioriteitenlijst....
Volgens mij probeert hij gewoonlijk een kleine voorraad aan te houden, bijbestellen duurt extreem lang.

Zoow,dan kan ik best niet meer wachten om mijn kit te bestellen nu ie ze op voorraad heeft...

deep bass mine,veel succes er mee...!

Wacht ook weer even. Een week of 2 op reactie op een mail.

Ik heb nog niets besteld. In ieder geval goed dat ik weet dat het ff kan duren. Op zich geen probleem. Kan natuurlijk ook bij Kenton terecht, maar die vragen het dubbele voor een kit die zeker niet meer kan.

Misschien is Mr. Encore op vakantie ofzo. Ik wacht nog wel ff af.

Is de kit eenvoudig in te bouwen? Zelf gedaan? Heb je bewust voor Encore gekozen en niet voor Kenton?

Ik heb voor Encore gekozen omdat ik Kenton maar oplichters vind met hun idiote prijzen.
Hier even een quote wat mischien jou probleem kan oplossen.

Note: As of October 2005 we use extremely strong SPAM filtering. If you don't
receive some sort of response within a few days of sending us an email, we
probably didn't receive it. Try sending to sales@ or support@ and change the
subject if you had used a word that is typical of triggering a spam filter such
as sale, discount, etc.

Dat is dezelfde reden als dat ik niet bij Kenton koop.

Bedankt voor je antwoord overigens. Ik heb gewoon nog een keer gemaild en nog een keer. En uiteindelijk heb ik bericht van Encore gehad. Hij had de vorige mails inderdaad niet gehad. Heb de bestelling geplaatst! Zou na betaling binnen een week of 2 gearriveerd moeten zijn.

Mono, heb je zelf ingebouwd of laten doen?

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb voor Encore gekozen omdat ik Kenton maar oplichters vind met hun idiote prijzen.

Wel kwaliteit bij Kenton, waarmee ik niet bedoel dat Encore dat niet heeft,
ik heb er alleen nog nooit iets van gekocht of gezien.
Ze zijn wel een stuk goedkoper.

Re: Encore Electronics

Origineel geplaatst door deep base mine
Heb Encore Electronics gemaild om een MIDI-kit voor m'n JP8 te bestellen. Helaas na 2 pogingen nog geen reactie. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van die firma?

Ik heb er gisteren een binnen gekregen nadat ik simpel doch ferm duidelijk heb gemaakt dat ie me pay and next day ship had belooft...dat deed ie dus niet...nadat ik hem weer heb gemaild kwam ie toch over de brug..gelukkig...Ik had hem echt nodig..
Ik zal als het niet hoeft niets meer bestellen bij encore...tenzij hij een betere reputatie krijgt...

Een van mijn beste vrienden woont op 2 straten fietsen van Kenton dus als ik echt iets gefixt moet hebben op modificatie gebied dan is dat de speed service optie..:)))...haha...wel goeie gasten bij kenton..ff duidelijk maken dat je klant redelijk belangrijk is en hop service...London is zo fijn als het om muziek gaat...het professioneel niveau is daar zo hoog.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ach Kenton is ook niet rozengeur en maaneschijn.

i know maar een goede vriend die 2 straten van Kenton woont wil soms in je voordeel werken...:)))

Ik vind Kenton ook idioot duur voor wat je maar extra krijgt...maargoed,er zijn alternatieven...

Origineel geplaatst door wouw
Ik heb na drie maanden gisteren de melding gekregen dat mijn kit voor de OB-X op de post zou gaan.

En hij is zojuist binnengekomen. Dus het zal wel een incident geweest zijn.

Er is inderdaad weer leven in de brouwerij. Heb de kit besteld en betaald. Dus over een week of 2 kan ik aan een mooie klus beginnen. En dan genieten!

Back