Waldorf Blofeld

Precies! Zoiets had ik vorig jaar ook gezien. Blijkbaar ff afwachten nog...

Kan jullie officieel meedelen dat er idd gewerkt wordt aan de librarian/editor. Geen tijdspad voor te noemen nog helaas.

Gr, Boele

Kan jullie officieel meedelen dat er idd gewerkt wordt aan de librarian/editor.

In ieder geval prettig dat nog eens bevestigd te zien. :okdan:

Ik heb de Blofeld sinds een paar dagen in huis. Eerste indruk: Impressive!
Ik heb nooit met oude waldorfs gewerkt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maargoed, dat zal me persoonlijk jeuken, hij klinkt vet, zeker voor die prijs.

Het ontbreken van een librarian/editor is inderdaad een gemis, maar de programmeurs bij Waldorf hebben hun best gedaan om de interface zo bruikbaar en efficient mogelijk te maken.

Ik zal eens kijken of ik de tijd heb om de komende dagen wat samples te maken ter Uwer vermaak, maar gezien het EK kan dit nog even gaan duren... :)

Pfff voetbal wat is nou belangrijker ?
Kom maar door met die samples :)

Ook bij mij is gisteren de Blofeld gearriveerd, echt klein dat ding, maar wel heel handzaam vind ik. Hij past precies op mijn G2X. Erg stevig gebouwd ook, en de knoppen voelen goed aan. Alleen de voeding is goedkoop, zo'n ding wat ook bij scheermachines of mobieltjes zit. Ze moeten ergens op besparen....

Ik moet hem nog nader gaan ontdekken, maar de eerste indruk is zeer positief!

Ik begin ook de kriebels te krijgen... ik vind waldorf nits. behalve munne pule.
maar wat een sd bak die blofeld. ik twijfel nu tussen een virus (niet geweldig maar uitproberen) en deze dus.

Ik vind waldorf (q, wave) vaak te scherp en te penetrant klinken (waldorf sound) maar is dat met deze ook zo?

hoe zit het eigenlijk meet percusie klanken (elecronisch) en de effecten... goed of XT buD.?

Ik vind waldorf (q, wave) vaak te scherp en te penetrant klinken (waldorf sound) maar is dat met deze ook zo?

Daar hoef je je bij de Blofeld geen zorgen over te maken. VEEL smoother en smeuïger dan zijn voorgangers.

Daar hoef je je bij de Blofeld geen zorgen over te maken. VEEL smoother en smeuïger dan zijn voorgangers.

dat klinkt goed aangezien jouw waldorf evaringen. :)

percussie is ook zwaar in orde, goed voor minimal/techno/progressive...zeker goed om mee te freaken!

heb je ook evaring met de virus? gezien je muziek stijl.

heb je ook evaring met de virus? gezien je muziek stijl.

Ik heb zelf geen virus, maar heb wel eens met die bak mogen spelen(virus TI), verschil met de blofeld is er zeker...blofeld kan het wel benaderen...zeker een bak waar je lange tijd mee vooruit kan....voor de prijs kan je het haast niet laten toch..?:mega:

Elke bak waarbij je een ruis golfvorm kan kiezen is wel geschikt voor percussie geluiden.

dat klinkt goed aangezien jouw waldorf evaringen. :)

Helemaal mee eens de beste sounds in de blofeld zijn van Boele :-)

Mooi, dan hou ik m'n Microwave 1 nog even.

:D Ook IK heb die nog niet weggedaan. maar ze zijn toch onvergelijkbaar hoor. De MW is analoog en dat hoor je. Tenminste ik hoor dat.

Jajaja, zo kan ie wel weer. :slotje:

*Iedereen* kan er fantastische geluiden uit halen met slechts een klein beetje moeite.

kom kom niet tebescheiden, jou sounds zijn echt top Boele petje af.
Heb er al heel wat verkocht daardoor :-)

Back