Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de enige synth die ik nooit meer weg wil doen.
) maar ik begin na deze ontwikkelingen toch wel te twijfelen...
Zit zelf aan de virus snow de denken, ik vind die Vst integratie toch wel donders interessant moet ik zeggen, maar misschien moet ik toch 's wat dieper in de blofeld duiken...![]()

hmm ja dat zei ik ook over mijn g2 die ik zaterdag heb verkocht, na eeuwige irritatie dat ie niet op 64 bit werkte, op de dag van de verkoop zie ik van clavia de update naar 1.6 met ondersteunig voor 64 bit lol
Ik moet zeggen dat ik mijn blofeld nu ook te koop heb staan (325 incl verzend) maar ik begin na deze ontwikkelingen toch wel te twijfelen...
Zit zelf aan de virus snow de denken, ik vind die Vst integratie toch wel donders interessant moet ik zeggen, maar misschien moet ik toch 's wat dieper in de blofeld duiken...![]()
Ik heb zowel de Blofeld als een Virus Ti en ik moet zeggen dat ze zowel kwa bediening als klank echt niet te vergelijken zijn.

thanks

shiiiit... haha nooit gedacht om een firmware upgrade te doen in media player, hoefde niets in te stellen, speelde hem af en mijn upgrade was klaar!
thnx!
Ehhh..., ik gebruik helemaal nooit m'n laptop voor m'n muziek, en heb nog nooit een OS ge-update etc. Maar ik heb wel een Blofeld en wil die nu natuurlijk ook graag gaan updaten. Een Media Player zit wel op m'n laptop, maar het is voor mij eigenlijk nog allemaal teveel abacadabra wat ik nu precies moet doen. Zou iemand dit aan deze dummie stap voor stap willen uitleggen...?
Bij voorbaat bedankt!
- hang je blofeld aan je laptop,
- installeer de usb driver
- stel bij je control panel in dat de midi I/O van de blofeld standaard worden gebruikt
- open de .mid file met media player
- "press play"
- that's it
Staat er op, thanks! Ik zou willen dat het updaten van alle bakken zo simpel was.ja goeie he!Staat er op, thanks! Ik zou willen dat het updaten van alle bakken zo simpel was.

Fan of Groupbuy Sample-optie..
+1!!!

Fan of Groupbuy Sample-optie..
+1!!!