Mensen uit Zwolle

Vanavond is er die apparaatjes-jam in Eureka. assendorperplein, zwolle!! lijkt leuk te worden...

ik reed er net langs maar dr zat alleen een kale dude op een bankje en wat milfs die hun kroost in de gaten hielden

Origineel geplaatst door ViNCE
ik reed er net langs maar dr zat alleen een kale dude op een bankje en wat milfs die hun kroost in de gaten hielden

Laat me raden: je hebt die kale gast een tientje gegeven om even als babysit te fungeren, en jij hebt je toen over die MILF's in kwestie ontfermd?

Laten we even een datumpje prikken voor 1 van de volgende jamsessies (zoals eerder gezegd, wat mij betreft pas over meerdere weken) en dan daar meeten. Dan weet de topicstarter wat voor vlees hij in de kuip heeft en kan hij een keuze maken. 8)

Origineel geplaatst door Kraan
Laat me raden: je hebt die kale gast een tientje gegeven om even als babysit te fungeren, en jij hebt je toen over die MILF's in kwestie ontfermd?

Laten we even een datumpje prikken voor 1 van de volgende jamsessies (zoals eerder gezegd, wat mij betreft pas over meerdere weken) en dan daar meeten. Dan weet de topicstarter wat voor vlees hij in de kuip heeft en kan hij een keuze maken. 8)
Ik glimlachte even en toen ging mn tientje naar de sky.. :)

Voorlopig heb ik het ook wel even druk, meeting is altijd wel goed. 8)

Moet je niet alleen langs rijden, maar ook naar binnen gaan.... t was hardstikke cool. verwacht geen massa's mensen daar binnen. gewoon beetje publiek en gister met z'n 5-en gejamd met laptops, synths, vocoders en obscure zelfbouw... :)
zou tof zijn wat nieuwe gasten te zien daar.... volgende keer?!?!

Origineel geplaatst door mukaku
Moet je niet alleen langs rijden, maar ook naar binnen gaan.... t was hardstikke cool. verwacht geen massa's mensen daar binnen. gewoon beetje publiek en gister met z'n 5-en gejamd met laptops, synths, vocoders en obscure zelfbouw... :)

Pleuris, wat heb jij vette shit op je myspace staan!

je kan verhuizen, meer mensen in de posse is altijd leuk!! :)

Origineel geplaatst door mukaku

Ik ben daar vroeger veel geweest dj jam gehad, d2i techno feesten en ik heb er zelf ook meermalen gebeukt, leuke tijd gehad daaro ,ik wist niet dat er wat gebeurt , nog steeds op zolder neem ik aan?

Ik ben daar vroeger veel geweest dj jam gehad, d2i techno feesten en ik heb er zelf ook meermalen gebeukt, leuke tijd gehad daaro ,ik wist niet dat er wat gebeurt , nog steeds op zolder neem ik aan?

Ja klopt, op zolder. deze jam is nog maar paar keer gehouden. Standaard elke 2e maandag in de maand, geloof ik...

A.s. maandag is er weer een elektronische jamsessie. Het gaat mij wederom niet lukken (toevallig een marktplaatsafspraak met een ander forumlid elders in NL).

Misschien nu vast afspreken voor de volgende maand? 10 september wordt het dan. Is dit keer in ieder geval op tijd om in je agenda tijd vrij te maken.

Hmmm.. wie is dr allemaal dan?

Miss dat ik nog even langskom, benieuwd of de milfs van vorige maand dr weer zijn. :D

Moet je lid zijn van Eureka om daar te kunnen jammen of kun je ook zo naar binnen lopen?

Origineel geplaatst door The Poisoner
Moet je lid zijn van Eureka om daar te kunnen jammen of kun je ook zo naar binnen lopen?

Je moet inderdaad lid zijn. Dat kan middels een jaarabonnement of een tijdelijke (maand of kwartaal of zo) versie. Kost je een paar euro. Kost je dus misschien een biertje minder, maar het feit dat het bier idioot goedkoop is compenseert dat weer. En als je geen bier lust, koop je een wijntje, die laten qua kwantiteit weinig te wensen over.

Veel plezier voor de mensen die gaan, ik ben volgende maand van de partij.

Back