Overstappen van fruity naar...

Origineel geplaatst door machine
Overstappen van fruity naar...

klik

Ik heb het vermoede dat de topic starter een pc heeft anders is deze ook wel leuk ;)

zelf heb ik een jaar terug gepeigd (ofzo) om over te stappen
mijn keus viel toen op sonar ivm de prijs en loop-functies
met VSTs, drivers enzo had ik totaal geen problemen

maar mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar FLStudio en daarna Cubase mocht ik het geld hebben
FLStudio spreekt vooral de manier van werken aan, maar idd er mogen wel wat meer layouts komen. En ik mis de freeze functie wel (is er wel maar niet echt handig)

Cubase vind ik vooral de midi sporen en overzichtelijkheid goed, maar het is een kwestie van wennen
en past niet bij mijn ongeduldigheid

ik heb geen verstand van pc's (genoeg verstand om ze niet te gebruiken :D ) maar ik heb vernomen dat NUENDO een goed sequencingpakket is voor de pc.

(ps. ik vind geen tracks op je site)

Origineel geplaatst door machine
ik heb geen verstand van pc's (genoeg verstand om ze niet te gebruiken :D ) maar ik heb vernomen dat NUENDO een goed sequencingpakket is voor de pc.
nuendo ken ik ook niet meer cubase wel en ik denk toch dat cubase voor hem dan een beter alternatief is

Nuendo 3 is one of the most flexible and technologically advanced post-production, recording and Surround systems available on the market today.
post-productie en recording en surround
beetje filmbewerken dus :)

cubase had ik al eens geprobeert bij een vriend, kun je zeer veel mee maar mss te veel

ben nu aant prullen in die demo van ableton live, en dat is mn ding wel, ook mooie layout. ik ga nog tijdje prullen ermee maar denk dat ik voor deze sequencer ga kiezen :)

Origineel geplaatst door Harmonik
cubase had ik al eens geprobeert bij een vriend, kun je zeer veel mee maar mss te veel

ben nu aant prullen in die demo van ableton live, en dat is mn ding wel, ook mooie layout. ik ga nog tijdje prullen ermee maar denk dat ik voor deze sequencer ga kiezen :)
doen! ik heb na FL ook een tijdje cubase geprobeerd maar ben nu n heel gelukkige ableton gebruiker

Origineel geplaatst door Ramoonus
nuendo ken ik ook niet meer cubase wel en ik denk toch dat cubase voor hem dan een beter alternatief is

post-productie en recording en surround
beetje filmbewerken dus :)

Nuendo is een doorontwikkeling van Cubase en had (in ieder geval tijdens versie 2) een veel minder goed ontwikkelde midi spec.

Back