Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hee straatgenoot!!

Ziet r allemaal erg knus uit, mooi met de ruimte omgegaan. Leuke verzameling gear ook. Heb echt zin om binnenkort eens bij je te komen kijken.

bzweljdkssalsjrgkljdssalsa.jpg

nog een stapel noppenschuim nodig en dan is het echt af!

oja, en niet op de foto nog een drumcomputer en een compressor.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door R-ond
mooi pedaaltje ook kraan die pearl oude / zeldzame
ben ook wer ardig into oudere pedal ts serie van ibanes ...erg ok ook !
en te beta;len

Leo heeft er nu ook 1 te koop staan in de markplaatssectie. Echt een aanrader wat mij betreft!

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=84927

@ The Poisoner: Yep, moeten we even afspreken, hoewel ik al wel op korte termijn weer op vakantie ga.

Zoals beloofd in de vorige 'Mijn studio annex crib' bij deze de foto's na de verhuizing van oude rommel-zolderkamer naar bedrijfspandje!

Een totaal overview:
IMG_7682.JPG

Keys:
IMG_7683.JPG

Rackjes (stukken netter dan voorheen):
IMG_7684.JPG

E-mail, Internet, Modular Software & Dolby Digital + DTS afspeel systeempje:
IMG_7685.JPG

Draaitafels, meestal scratchen, soms gewoon plaatje draaien...
IMG_7686.JPG

Plek voor klanten:
IMG_7687.JPG

Werkplek (dagelijks uitzicht):
IMG_7690.JPG

Vanuit de zang- / opnameruimte:
IMG_7691.JPG

Uitzicht óp de zang- / opnameruimte:
IMG_7692.JPG

En nog eentje dan, om het af te leren:
IMG_7689.JPG

Origineel geplaatst door dsil
Lekker minimal Roel!

ja dat was de bedoeling thanks! lekker bezig zijn met klanken is het allerleukste en dat kan nu weer. teveel apparatuur houdt je alleen maar binnen richtlijnen.:eureka:

Laatst gewijzigd:
sub groover wat is op plaatje 4 links onder op dat stukje keys?

een chord analyzer?

Gr Jd

@Jedee:
Haha, nee geen chord analyzer, dat is een Yamaha MU5 (met een Roland sticker erop). Mijn allereerste General Midi module, staat niet meer aangesloten, maar is gewoon sentiment! :P

@BWE-Pro:
Jajaja, eindelijk, het heeft even geduurd, maar toch heb ik er een weten te bemachtigen voor maar 40 euro. Wel geluk mee gehad, alleen helaas geen 1U hoge Virus afdekplaatje...

26082007003ct8.jpg

update'je

nog niet alles staat er wat ik heb, wordt denk ik nog een schuifsessie :D
moet nog een korg wavestation , korg ms10 en su700 kwijt.

Origineel geplaatst door Roel
ja dat was de bedoeling thanks! lekker bezig zijn met klanken is het allerleukste en dat kan nu weer. teveel apparatuur houdt je alleen maar binnen richtlijnen.:eureka:

Het is idd erg grappig hoe veel je opstelling je inspiratie kan beinvloeden. Een beetje rust om je heen kan veel doen met je workflow!

Ik vond een foto van mn studio in hoogtij dagen.

Bericht door een moderator:
Link verwijderd

Inmiddels ben ik verhuisd, is die kamer HE-LEMAAL leeg, en het enigste wat ik nog heb zijn die versterkers, gitaren en de mixer.

Last edited by a moderator:
@ Subgroover; Ziet er professioneel uit. Vanwaar die monitor in het midden? Is dat deel van een 5.1 opstelling? En Ik ben van mening dat je toch echt 1 ding moet veranderen....

En dat zijn de zitplaatsen voor de klanten. :)

@ Devon-Miles; Vette shit Ammer! Binnnenkort loop ik stage in de buurt van Utrecht, tegen die tijd moeten we maar even afspreken!

Origineel geplaatst door major-hostage
Ik vond een foto van mn studio in hoogtij dagen.

Inmiddels ben ik verhuisd, is die kamer HE-LEMAAL leeg, en het enigste wat ik nog heb zijn die versterkers, gitaren en de mixer.

Al spijt?

Origineel geplaatst door Kraan
@ Subgroover; Ziet er professioneel uit. Vanwaar die monitor in het midden? Is dat deel van een 5.1 opstelling? En Ik ben van mening dat je toch echt 1 ding moet veranderen....

En dat zijn de zitplaatsen voor de klanten. :)

Die monitor in het midden is inderdaad de centerspeaker van de surround opstelling. Ik vind surround helemaal geweldig, alleen zijn er nog nauwelijks klanten die een song in 5.1 aangeleverd willen hebben... :erm:

Tja haha, die zitplaatsen... :D ik heb ook nog een chille bank, maar als ik die neerzet kan de deur bijna niet meer open en neemt veel te veel ruimte in beslag. Ik heb ergens hier wel eens van die relaxte bioscoopstoeltjes gezien... die zou ik eigenlijk moeten hebben!!! :okdan:

Origineel geplaatst door Kraan
Al spijt?

Integendeel, ik werd een beetje gek van al die spullen. En opdenduur raak je wel een beetje uitgekeken op al die electronische rommel, en het wereldje eromheen stond me niet aan (drugs, wijveuh, drugs etc)

Nu speel ik basgitaar in www.myspace.com/weaklingband

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back