Re: Re: H.
Re: Re: H.
Origineel geplaatst door R-ond
aaah mn byna oude dr mixert best ok ding toch voor gebruik as patch bay bv ...
met dr eq
die soundcraft is best dik volgens mij
kunje nu nog welje balkon op haha
Ik zat op die opmerking over die D&R te wachten

Ik gebruik hem idd, voor de 'overige' signalen. De meeste instrumenten gaan de Soundcraft in, en effect returns en zo de D&R, hoewel ik voor synths als de SX500 en de Poly800 de D&R ook op de een of andere manier geschikt vind. Achteraf toch goed dat hij hier is blijven staan. Voor hij weer in gebruik genomen werd heb ik hem wel allemaal nieuwe faders gegeven.
Die Soundcraft is inderdaad een vette tafel. De tand des tijds heeft wel wat aan de schakelaars geknabbeld, en die ben ik nu ook massaal aan het vervangen (teringwerk!). De faders en potmeters zijn echter nog allemaal top. Enige nadeel vind ik het gebrek aan een mid-sweep. Deze tafel heeft hoog, mid-hoog, mid-laag en laag. In de praktijk echter nog nooit voor problemen gezorgd.
Dat balkon kan ik inderdaad nog met moeite op, moet de drumkit even aan de kant. Maar dit balkon geeft alleen uitzicht over wat schreewende en scheldende uhhhmmm..... zuid-mediteraanse jongeren. Een ander balkon geeft uitzicht op een grote kastanje, dan is de keuze vlug gemaakt.
Origineel geplaatst door major-hostage
Mooie studio kraan, I'm impressed. Erg netjes ook die multikabels die zo langs je raam lopen !
Dank u. Maar zoals R-ond al opmerkte is dat geen raam, maar een deur. Op de foto staat deze open en brand de zon even lekker op de kabels.
Origineel geplaatst door Roel
mooi gedaan kraan! goed gebruik gemaakt van je ruimte op zijn minst
volgens mij past het nooit meer als je het anders zou neerzetten 
wat heb je achter je monitors gedaan? ziet er netjes uit zo met dat scherm. zit daar meteen de muur achter?
ik vind het erg netjes ingericht
Heb ook sinds we hier wonen (iets meer dan 2,5 jaar) lopen schuiven met die rommel, tot ik tot deze opstelling ben gekomen. Heb alle kabels nu op maat gesoldeerd, en denk dat ik zo een vaste opstelling heb gevonden. Voordeel is ook nog eens dat ik er nikets meer bij kan kopen

Als de Poly61 weer gefixt is, wordt het ook lastig daar een plekje voor te zoeken.
Dat scherm is een zelfgemaakt kamerscherm. Ik vond die schermpjes in de winkels zo ielig en klein dat ik er ooit zelf 1 gemaakt heb (van latjes uit de verpakking van Miele wasmachines, tel maar uit hoeveel dat er geweest zijn). Dat was in de tijd dat ik samen met mijn vriendin in 1 studentenkamer woonde (30m2). Hoefde zij niet de hele tijd tegen die apparatuur aan te kijken. Ik gebruik hem nu een beetje om de werking van het beton op de akoestiek in te perken, en tevens voor het zicht. Hij staat dus inderdaad direct tegen de muur aan.
Dank voor de opmerkingen!
Wat ik zelf nog over mijn hokje kwijt wil is dat het voornamelijk budget-apparatuur is. Ik ben gek op niet- tot minder gewilde bakken die hierdoor lekker goedkoop zijn. De SX500, Darkstar, JX8p en 309 zijn hier enkele voorbeelden van. Een ander zal juist weer zweren bij een paar dure hoogwaardige bakken. Ieder apparaatje heeft weer zijn eigen klank en karakter waardoor het een dynamisch geheel is. Dat is een beetje mijn filosofie