Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Begrijp me goed: ik ben niet lid van het "Tehringer"-kamp, hoor! (Zie ook m'n gearlist.) ;)

Ik zie nu trouwens pas het twin pedal: stiekem toch een beetje metal drummer? (Had het niet achter jou muziek gezocht, nl.)

Zo, weer wat nieuwe pics, meer ruimte heb ik niet. Op zolder staan m'n SL1200's, losse effect bakjes staan er nu niet op. Op de plek van de lege steuntjes stond m'n @Juno2, maar die is geruild tegen Cubase SX3 (heb ook een MKS-50). Voor de lege plek ga ik nog iets nieuws zoeken (JP8000/8080/Virus/Juno).

Pics zijn clickable:

@eraser:
dat kastje waar je waldorf pulse in staat, is dat het bekende ikea kastje?
als ik goed zie heb je je gear gewoon vast gevezen in het hout van dat kastje, of vergis ik me?
blijft dat goed?

Origineel geplaatst door Meinte37
Ik zie nu trouwens pas het twin pedal: stiekem toch een beetje metal drummer? (Had het niet achter jou muziek gezocht, nl.)

Dubbel pedaal betekent niet automatisch metal!!

Origineel geplaatst door Kraan
@ Meesha, leuke setup. Praktisch opgesteld ook. Maar het oogt wel een beetje steriel...

steriel ...dei jongen rookt niet haha
en meesha leuk fx die panaorama look ...[hoedoeje dat ...gewoon panorama instelling ]
:engel:

ok te veel of topic geneuzel wel leuk foto

(net als aan de BCR overigens). Ook die zijn toegewezen aan Cubase functies.
TOP app ...he die bcr [helaas benik nooit aan de div mogelijk heden toegekomen
:halleluja
genelecs 1030 toch ?
erg ok !

Origineel geplaatst door Christov
dat schilderij is wel heel vet

idd zelf gemaakt
tek niks pop art
mooi hoor drie luik

en lekker setje ..alleen die bcr 2000 staat wat hoog hihi

Origineel geplaatst door mv30
@eraser:
dat kastje waar je waldorf pulse in staat, is dat het bekende ikea kastje?
als ik goed zie heb je je gear gewoon vast gevezen in het hout van dat kastje, of vergis ik me?
blijft dat goed?
Yepz, het bekende Ikea Corras kastje. Gear zit idd gewoon vast geschoefd, ik ga van de randen van het kastje nog wel de helft aan de binnenkant afvrezen zodat de gear wat meer naar binnen valt. Kan ik iig nooit met m'n bureau stoel er langs raggen (moet af en toe wel oppassen).
Origineel geplaatst door R-ond
idd zelf gemaakt
tek niks pop art
mooi hoor drie luik

en lekker setje ..alleen die bcr 2000 staat wat hoog hihi
BCR gebruik ik momenteel wat minder, alleen voor zelf geluiden maken, maar die kan ik zo links op m'n bureau zetten. HĆØhĆØ, die drieluik heb ik van ebay. check: http://stores.ebay.nl/DANA-POP-ART-GALLERY K'vond het wel mooi erbij passen :)

Origineel geplaatst door meesha74
Ach.. Steriel? Je zou het ook opgeruimd kunnen noemen. Het gebruik van het hout maakt het wel wat warmer, evenals de vloerbedekking. Op de foto's is het wellicht een beetje steriel...

nee ik vindt het perfect,mooie studio.

Dat is waar. En dat is het ook. Ik doelde dan ook meer op de indruk die het geeft. Zal wel voornamelijk door de maagdelijk witte muren komen zonder iets er op. En in vergelijking met mijn ruimte is veel steriel (zal binnenkort als ik klaar ben met 'verbouwen' weer eens wat foto's posten).
Ik vind het er lekker opgeruimd uitzien. Bij mij is veel te veel rommel, mijn kamertje is dan wel veel kleiner. Vet ook die TD10... ik doe het met zijn veel kleinere broetje de TD3

...m'n ouwe studio/garage/huis/zomerwoning...

Let nie op de zooi... daar kijk je na een paar avondjes stappen wel doorheen.

Attachments

• garage.jpg
    garage.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 116
heerlijk ook zo'n hok!

steriele studios hebben opzich ook wel wat, maar dit ziet er ook echt lekker uit!

Origineel geplaatst door minoelec
...m'n ouwe studio/garage/huis/zomerwoning...

Let nie op de zooi... daar kijk je na een paar avondjes stappen wel doorheen.

Haha, perfecte timing! Dit is dus bepaald niet steriel!

...en dan de amdere kant op...

Dat ben ik ja. Op een electrische rolstoel ja.
Daar kun je meer lol mee hebben dan je denkt... lol

Attachments

• l_e3e40bf94e77ee03921779d745a35b86.jpg
    l_e3e40bf94e77ee03921779d745a35b86.jpg
    29 KB · Bekeken: 114
Wat de wip heb je daar tegen de muur staan? Wat voor gehoorbeschadeging moet jij wel niet hebben?

Edit: beschadeging..... :stupid :bekdicht: =(

Laatst gewijzigd:
^neem aan dat dat over minoelec zn vierkante kasten ging? :)

Wat de wip heb je daar tegen de muur staan? Wat voor gehoorbeschadeging moet jij wel niet hebben?
maar dat vroeg ik me inderdaad ook al af!

Edit: beschadeging..... :stupid :bekdicht: =(

Grote speakers kenne ook zacht...

Maar is toch leuk dat je in de zomer in 'n straal van 50 meter om je huis ook nog de muziek hoord.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back