Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Meinte37
Ik zie nu trouwens pas het twin pedal: stiekem toch een beetje metal drummer? (Had het niet achter jou muziek gezocht, nl.)
Origineel geplaatst door Kraan
@ Meesha, leuke setup. Praktisch opgesteld ook. Maar het oogt wel een beetje steriel...
Origineel geplaatst door Christov
dat schilderij is wel heel vet
Yepz, het bekende Ikea Corras kastje. Gear zit idd gewoon vast geschoefd, ik ga van de randen van het kastje nog wel de helft aan de binnenkant afvrezen zodat de gear wat meer naar binnen valt. Kan ik iig nooit met m'n bureau stoel er langs raggen (moet af en toe wel oppassen).Origineel geplaatst door mv30
@eraser:
dat kastje waar je waldorf pulse in staat, is dat het bekende ikea kastje?
als ik goed zie heb je je gear gewoon vast gevezen in het hout van dat kastje, of vergis ik me?
blijft dat goed?
BCR gebruik ik momenteel wat minder, alleen voor zelf geluiden maken, maar die kan ik zo links op m'n bureau zetten. HĆØhĆØ, die drieluik heb ik van ebay. check: http://stores.ebay.nl/DANA-POP-ART-GALLERY K'vond het wel mooi erbij passenOrigineel geplaatst door R-ond
idd zelf gemaakt
tek niks pop art
mooi hoor drie luik
![]()
en lekker setje ..alleen die bcr 2000 staat wat hoog hihi

Origineel geplaatst door meesha74
Ach.. Steriel? Je zou het ook opgeruimd kunnen noemen. Het gebruik van het hout maakt het wel wat warmer, evenals de vloerbedekking. Op de foto's is het wellicht een beetje steriel...
Origineel geplaatst door meesha74
Laat ik ook maar weer eens wat posten. Mijn huidige situatie:
Ik vind het er lekker opgeruimd uitzien. Bij mij is veel te veel rommel, mijn kamertje is dan wel veel kleiner. Vet ook die TD10... ik doe het met zijn veel kleinere broetje de TD3Origineel geplaatst door Kraan
Dat is waar. En dat is het ook. Ik doelde dan ook meer op de indruk die het geeft. Zal wel voornamelijk door de maagdelijk witte muren komen zonder iets er op. En in vergelijking met mijn ruimte is veel steriel (zal binnenkort als ik klaar ben met 'verbouwen' weer eens wat foto's posten).
Origineel geplaatst door minoelec
...m'n ouwe studio/garage/huis/zomerwoning...
Let nie op de zooi... daar kijk je na een paar avondjes stappen wel doorheen.

maar dat vroeg ik me inderdaad ook al af!Origineel geplaatst door Kraan
Wat de wip heb je daar tegen de muur staan? Wat voor gehoorbeschadeging moet jij wel niet hebben?
Origineel geplaatst door minoelec
...en dan de amdere kant op...
Dat ben ik ja. Op een electrische rolstoel ja.
Daar kun je meer lol mee hebben dan je denkt... lol

Origineel geplaatst door Kraan
Wat de wip heb je daar tegen de muur staan? Wat voor gehoorbeschadeging moet jij wel niet hebben?
Edit: beschadeging.....![]()
![]()
![]()