Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hij staat dan in princiepe op preset 0 maar hij laad de laatste die geladen was voor je hem uitzette, nou ja uitzetten die knop zit er niet op ik trap hem uit :) op de vloer staat zon stekkerdoos met schakelaar.

Origineel geplaatst door the perculator
(beetje laat maar) Bedankt, ben ook erg blij met deze ruimte. Is 7 meter hoog. Heerlijk voor opnemen, alleen zachte bronnen zijn wat moeilijker. Ook omdat ik wel op een drukke plek in de stad zit. Maar ik vind een beetje achtergrond ruis niet zo erg. Als muziekant wil je tijdens een opname toch in zo'n ruimte zitten en niet in een klein geluidsdicht hokkie.

Het is een oud kantoor gebouw en ik zit op de derde verdieping, dus wat die ramen betreft zit het wel goed.
Het is een kunstenaars stichting die dit beheert.
1053635415_cff2f3283e.jpg

Het is zo'n typische ruimte wat je wel vaker ziet en waarvan je denkt: "Shit hey! Dit zou echt een ruimte voor een studio zijn".

Ik heb vandaag mijn ultragroothoeklens binnengekregen. Dat is ook handig in het geval van mijn ruimte van ongeveer 2,5 bij 3,5 meter. Op korte termijn zal ik dus eens wat foto's van mijn (vernieuwde) setup posten. Dan zie je ook het tegenovergestelde van veel ruimte.

Kraan. Kan je niet wat ruimte vinden in je villa of jachthaven.:)

Ja dat is ook de rede dat ik al jaren via antikraak of kraak, ruimtes zoek.
Ben een beetje verslaaft aan klaslokalen etc. geworden.

Ben een beetje verslaaft aan klaslokalen etc. geworden.
OF, spellings-nazi-mode: ...maar niet zo erg dat je "ben verslaafd" goed spelt ;)

Kraan. Kan je niet wat ruimte vinden in je villa of jachthaven.:)

Die villa met jachthaven en autopark is een metafoor voor het pauperflatje (villa) langs de A28 (jachthaven), en het autopark staat voor de parkeerplaats hiervoor waar 10 tot 20 jaar oude wrakken afgewisseld worden met oude dieselende Mercedesen en BMW's die ene G. Wilders liever met bezitters en al kwijt is.

Zolang als je op de bovenste verdieping woont, goed te wonen dus! En als student samen met vriendin helemaal beter dan menig studentenkamer van een of andere huftige huisjesmelker (been there, done that).

Origineel geplaatst door jeroenvdv
Nah. Dan ook maar even mijn huidige crib posten8)

studio3.jpg

studio2.jpg

Collega-producer poseerde even voor de foto8o)

Vind je dat inspirerend naar 3 beeldschermen kijken ?

:confused:

na een flinke koop- en verkoopsessie is de reorganisatie bij nox ook weer afgerond. full control and maximum convenience ! het buro is overigens eigen ontwerp en fabricaat

de%20spot01rechts.JPG

de%20spot01links.JPG

de%20spot01achter.JPG

michoek01.JPG

zo dan, hier ook effe mn stekje posten...

coming up: mackie control universal en een multi efx, heb toch besloten een rack te beginnen 8)

m_20f9bf6a7c0cae7417470cb632863b5d.jpg

m_16bb993a32589f4c81ad39cee1a34f6e.jpg

m_256fae93880bde8de185277a0f722147.jpg

m_5c02388ba4e31e008b35d86a433f4a8c.jpg

m_8b23a202a9d63c34931341b30a86f8f9.jpg

m_da38a9c41fbfee6f09fb2b9ec1c7b21c.jpg

En wat de sh betreft, er is veel gelul over vind ik persoonlijk, waarom alle negatieviteit al opsommen die je al op voorhand weet over de synth, vind hem super voor detroit techno (en ter aanvulling en dan die prijs hehe) daarom heb ik hem dit weekend gekocht

:)

Als iemand mn muziek effe wilt horen dan kan je dat hier:

www.myspace.com/djorvinclainmusic

Greets,

D.

Origineel geplaatst door Djorvin Clain :
zo dan, hier ook effe mn stekje posten...

En wat de sh betreft, er is veel gelul over vind ik persoonlijk, waarom alle negatieviteit al opsommen die je al op voorhand weet over de synth, vind hem super voor detroit techno (en ter aanvulling en dan die prijs hehe) daarom heb ik hem dit weekend gekocht

:)

Als iemand mn muziek effe wilt horen dan kan je dat hier:

www.myspace.com/djorvinclainmusic

Greets,

D.

Mooie studio, Djorvin Clain.

Phochos:D

Origineel geplaatst door nox
thanks!

er is alleen wel duidelijk te zien dat die 3e pic in daglicht is genomen en de rest in de avond met de mooie sfeerverlichting aan ;)

Dat is ook een beetje het "eigen huis en tuin" truukje.
Voorheen het kille dachtlicht met eventueel een t.l buis aan.
Naderhand ' savonds opgenomen, met sfeerverlichting en eventueel kaarsjes [lees gear lichtjes] .

Dit doet het dus ook goed bij dit forum ;)

hey Pochos, bedankt voor t complimentje! :)
Ga hier ng s effe bladeren waar jouw studio staat...

D.

;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Djorvin Clain :
hey Pochos, bedankt voor t complimentje! :)
Ga hier ng s effe bladeren waar jouw studio staat...

D.

;)

Hé Djorvin Clain,

Er staan meerdere foto's van mijn studio op deze thread, ben vaak bezig met omvormen van de studio met nieuwe apparaten.

Phochos:D

Origineel geplaatst door M01C
Geen gear foto`s, maar wel foto`s van hetgeen de nieuwe studio gaat worden. Hopelijk volgende maand afwerken.
Klik op link van m`n vriend de aannemer :)

http://www.adion.nl/?m=7&s=2

Gruwelijk vet! Dat is heel wat beter dan je oude stekkie in Groningen (waar ik toen de nanocontroller gehaald heb). Wordt het ook verbouwd als studio (isolatie/alarm en dergelijk?), want dan is een mooie serie foto's helemaal de moeite. Ik ben iig. benieuwd.

Origineel geplaatst door M01C
Geen gear foto`s, maar wel foto`s van hetgeen de nieuwe studio gaat worden. Hopelijk volgende maand afwerken.
Klik op link van m`n vriend de aannemer :)

http://www.adion.nl/?m=7&s=2
Dat oogt er een schoon bonkhok! :)

ps. Binnenkort nog een modulair bakje doen? :koffie:

Origineel geplaatst door Kraan
Gruwelijk vet! Dat is heel wat beter dan je oude stekkie in Groningen (waar ik toen de nanocontroller gehaald heb). Wordt het ook verbouwd als studio (isolatie/alarm en dergelijk?), want dan is een mooie serie foto's helemaal de moeite. Ik ben iig. benieuwd.

Dat was niet m`n studio waar je toen bent geweest ;) Maar m`n crib. Vond ik toch ook en fijn huis hoor. Tofste wijk van de stad enzo. Maar dit stekje is met studio aan huis onbetaalbaar :)

Jazeker wordt het nog verder tot studio verbouwd. Van binnen is het nu helemaal gestucadoord. Volgende maand hoop ik m`n vloer te gaan leggen (planken) en de houtkachel :D te plaatsen zodat in oktober de studio helemaal winterklaar is en ik de donkere dagen ook weer doorkom :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back