Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vraag me af of er achter de z###erds een man met een pistool staat die ze dwingt dat soort posts te lezen.

En waar trek je de grens? Als Rita nu moderator zou zijn, hadden we een rechtdoorzee beleid gehad: of alleen correct gespelde reacties, of geen reacties. Zou dat soms de oplossing zijn?

@ Fuse, er zijn zo veel mensen op dit forum die geen hoofdletters en interpunctie gebruiken. Dat vind ik dus niet echt een punt van kritiek.

En bij mijn weten heeft R-ond geen dyslexie maar is het een soort van opgevoerde stuiterbal. Wat ik ook weet, is dat R-ond's posts altijd positief en enthousiast zijn, en dat het een echte liefhebber is. En vooral dat vind ik prioriteit hebben.

Dus Ron, hyperdiep, go on!

Edit: en dan ontdek ik in onderstaand citaat gewoon een tik- en een interpunctiefout.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Kraan
Ik vraag me af of er achter de z###erds een man met een pistool staat die ze dwingt dat soort posts te lezen.

En waar trek je de grens? Als Rita nu moderator zou zijn, hadden we een rechtdoorzee beleid gehad: of alleen correct gespelde reacties, of geen reacties. Zou dat soms de oplossing zijn?

@ Fuse, er zijn zo veel mensen op dit forum die geen hoofdletters en interpunctie gebruiken. Dat vind ik dus niet echt een punt van kritiek.

En bij mijn weten heeft R-ond geen dyslexie maar is het een soort van opgevoerde stuiterbal. Wat ik ook weet is dat R-ond's postst altijd positief en enthousiast zijn, en dat het een echte liefhebber is. En vooral dat vind ik prioriteit hebben.

Dus Ron, hyperdiep, go on!

Maakt het nu uit hoe iemand schrijft, we begrijpen hem toch? Ik tik zelf ook wel eens dingen op dit forum die niet helemaal duidelijk zijn, maar hoor daar vrijwel nooit iemand over.

Phochos:D

Inderdaad steleltje bekrompe zeikerds

Ro-nd for president

Wat echt veel vervelender is zijn sommige avatars, zoals die van Kareltje, daar kan ik me echt aan storen, kweenie waarom maar ik vind het echt gewoon eng en stom :D

Origineel geplaatst door smackos

Wat echt veel vervelender is zijn sommige avatars

Ik heb zelfs onjuist taalgebruik in mijn avatar staan! Uit loyaliteit met R-ond! 8)

Als ik even mag Protohuman :eureka:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=86536

en hier een mooi plaatje van mijn Ibanez setje.
U ziet AD202 UE400 en HD1000 :luv:
attachment.php

Er stond laatst nog ergens een Ibanez 19" filter te koop. Ik meen op marktplaats.nl, maar ik kan hem nu niet meer zo 1,2,3 vinden. Was een leuk triootje geweest. De vraagprijs was geloof ik al wel overboden, dus zal wel weg zijn. Volgens mij was het ergens in Twente.

Goei standaard ey! Zo een hek ok.

@ Mono; dat ziet er indrukwekkend uit.

@ Ro9; omgekeerde wereld bij jouw, ondanks de individuele uitgangen van de Xbase (is het toch?) lijkt het er op dat je ingangen op je mengtafel overhebt? Dat ziet je niet vaak op dit forum. En dat Hertog Jannetje is inmiddels op?

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
@Monopoly
Sjezus, :{ :{ Jammer dat je niet bij mij om de hoek woon, ;)
Hier een kleine
by deze modular pimp nr1

edit ,..; kwilde die post nog editten maar mocht niet meer
speciaal voor kareltje wilde ik dat doen!!
seeyaa tkan/uhhkon wel
:smeris:
en thnx maar weer
ron 4 president ...0.5 dagen werk week voor iedereen
chocola gratis ,..
en en en :{ 4 iedereen zuivere stroom gratis

so
@ rsb blijft een lekere ideale tekkie setup

:okdan:

Mooie foto's allemaal weer!

Hier een plaatje van een tijdelijke woonkamer setup. Soms ga ik met een paar apparaatjes even op een andere plek ziten om te kijken wat dit voor invloed heeft op mijn werkwijze en inspiratie. Mijn voorlopige conclusie is, dat het soms wel sneller werkt :D Maar dat zal vast wel logisch zijn.

Attachments

• img_0439 4.jpg
    img_0439 4.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door Hooihuis

Soms ga ik met een paar apparaatjes even op een andere plek ziten om te kijken wat dit voor invloed heeft op mijn werkwijze en inspiratie. Mijn voorlopige conclusie is, dat het soms wel sneller werkt :D Maar dat zal vast wel logisch zijn.

Ziet er crea. uit :okdan:
En wat jij hier boven zegt heb ik ook weleens.
Toen mijn mixer kapot ging heb ik me helemaal in de Monomachine verdiept voor 4 weken.
Nu ken ik hem echt binnenstebuiten. Ik had de 808 en 303 op de audio-ins van de MM aangesloten en heb met die 3 monstertjes een paar leuke trackjes gebouwt.

(soms) Less is More

He RSB, verdiend zeker goed daar in IRL.

Origineel geplaatst door marcel B
zie ik daar een nieuwe imac staan :{

Dat klopt :) Mooie machine, maar die gebruik ik eigenlijk niet voor mijn muziek.

Mijn oude iMac heb ik gedowngraded (hoe zeg je dat?) naar OS 9 om weer Cubase te kunnen draaien en deze komt dan weer in de studio te staan. Ik werk voornamelijk met hardware sequencers de laatste tijd, maar voor sommige tracks blijft Cubase makkelijk - het werkt gewoon heel anders. Maar met audio doe ik in de computer eigenlijk niets.

(nog even een foto erbij uit een andere hoek om de moderator tevreden te houden ;))

Attachments

• img_0442.jpg
    img_0442.jpg
    74,9 KB · Bekeken: 104
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back