Beter dat je er tevreden over bent! Ik zou hem never nooit niet kopen, maar dat is persoonlijk.. Ik heb een bepaalde setup op mijn akoestische kit, en wil mijn electrische kit daarop af kunnen stemmen.. Dus moet het beestje een beetje kunnen verplaatsen en tweaken naar mijn zin.. Ook speel ik al jaren met mijn Iron Cobra Powerglide Twin, en daar stap ik echt niet van af, ik weet echt zeker dat geen enkel Roland pedaal daar tegen op kan.. Een pedaal met kettingen, een veer en een beater reageert gewoon on-ge-lo-fe-lijk anders als een ander pedaal als op de HD-1..
Heb de pads ook gevoeld, maar ik vond ze té plastic, compleet onrealistische feel.. Maargoed, ieder zijn ding

Ook vond ik het zwaar vervelend dat ik met mijn benen "om de kit heen" zat.. Ik kon er gewoon niks mee! Had kwa pedaal ook het gevoel dat ik op een knop zat te drukken in plaats van dat ik een respons kreeg van de beater.. Het deed mij gewoon wat te cheap aan! En dan heb ik het niet over de prijs, maar gewoon over de algehele setup.. Ik ben dan ook een verwende drummer die al een aardige akoestische set heeft, maargoed, ik snap de gedachtengang niet helemaal achter dit apparaat! MAar nogmaals, mooi dat je er blij mee bent! Laat eens een paar vette demo's hierheen rammelen
Arv: Beter om te horen! Lang leve de TD3

Zo heel veel duurder is ie niet toch? Heb nu Addictive Drums aan de set gehangen via Midi, damn, wat een bizar goeie klanken zeg! Maar ook de interne klanken mogen er wezen.. Het is geen TD-20, maar dan praat je ook over een prijsklasse x5