nieuwe track

Hee man!

Je bent echt productief de laatste tijd.:okdan:
Vind hem weer erg lekker, goede bassline.
Maffe geluidjes ook, ik waande me op een gegeven moment in een voliere met allerlei fluitende exotische vogels.:)

ik zou m full name 2 noemen want hij heb presies hetzelfde baslijntje :eureka:

edit: weet je zeker dat je het goeie nummer heb geupload? want ik vind deel 1 nl een stuk affer zelfs

Origineel geplaatst door DJ Bies
ik waande me op een gegeven moment in een voliere met allerlei fluitende exotische vogels.:)

Super hoor hee! Heb je misschien de Parkito V5.2 gebruikt? :P

Voor de rest vind ik het wel een heel hoog "Infected Mushroom" gehalte hebben...

Hoi!

Bedankt voor jullie positieve reacties.
Ik begin zelf te denken aan Full Helix als titel.
Het is ook de track die ik wou uploaden.
En ik heb geen Parkito V5.2 gebruikt.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

't Is alweer een tijd geleden dat ik goa heb gehoord, maar dit doet me goed. Lekker trackie! Sommige bloops en peeps komen zo hard door dat ik het idee heb dat m'n tweeters en woofers uit m'n kasten komen ploppen, dus misschien ietsies bijfilteren?!
Verder mogen er van mij voor de echte goa-sound misschien nog wat lichte 16 steps-staccato synthlijntjes bij die af en toe een halve noot op en neer bewegen... maar verder eh... nice work.

Origineel geplaatst door Ferric
Lekker trackie! Sommige bloops en peeps komen zo hard door dat ik het idee heb dat m'n tweeters en woofers uit m'n kasten komen ploppen, dus misschien ietsies bijfilteren?!

Dat idee had ik ook. Ik denk dat je die bloops en peeps zeker een stuk zachter moet zetten. Op die manier komen je kick en je bassline ook beter naar voren waardoor je mix ook beter zal gaan klinken.

Niet helemaal mijn stijl muziek maar je track zit leuk inelkaar.

Succes.

Kei gaaf weer methoxy!! Lekker full-on psy-trance :biertje:

die hoge scherpe piepjes moet je mischien een beetje compressen ofzo? :confused: ik zou het iig niet met een eq bijregelen, want dat komt de helderheid mischien niet ten goede

Keep on the good work!

Origineel geplaatst door Funky Dee
Kei gaaf weer methoxy!! Lekker full-on psy-trance :biertje:

Oh, heet het tegenwoordig Psy-trance? Was nog niet op de hoogte :)
Voor mij is Goa nog steeds de term ;)

Origineel geplaatst door MeThOxY
Hoi!

Bedankt voor jullie positieve reacties.
Ik begin zelf te denken aan Full Helix als titel.
Het is ook de track die ik wou uploaden.
En ik heb geen Parkito V5.2 gebruikt.

ok dan vind ik m heel erg veel op je vorige track lijken... als ik ze achter luister heb ik echt het id dat het een remix is

Origineel geplaatst door Subgroover
Super hoor hee! Heb je misschien de Parkito V5.2 gebruikt? :P

Voor de rest vind ik het wel een heel hoog "Infected Mushroom" gehalte hebben...
Mooi he, die nieuwe Parkito versie. Vers van de pers, alleen als H2O versie verkrijgbaar.
Zelfs Thijssie werkt nog met 5.1......

Hoi!

Bedankt voor de nieuwe reacties.
Ik zal de scherpe geluiden nog eens nagaan en ze bijstellen.

goa is niet helemaal mijn ding maar hij luisterd lekker weg!
lekker veel bleepjes. hihats, kick en cymbals doen me niet zo veel maar das goa eigen.
veel succes iig!

cheers,
chielos

Back