[Ambient] The First Wave (Pt. 1)

Idioteque

This is the Gloaming
Hey,
Dit is een nieuw nummertje van me. Het is behoorlijk ambient, en is het eerste deel van het nummer waar ik mee bezig ben "The First Wave". Dit stukje zou eerst als intro dienen, maar ik heb er toch maar een apart nummer van gemaakt. Het nummer is geïnspireerd door diverse Ambient, denk aan Biosphere, en een aantal (Ambient) Post-Rock artiesten, zoals Mono en World's End Girlfriend. Hopelijk volgt binnenkort snel het tweede deel, dat flink andere is dan dit, en meer Post Rock, al volgt het wel dezelfde toonsoort, en een aantal melodiën. Graag commentaar :)

Thou And Thy Army - The First Wave (Pt. 1)

Alvast bedankt voor het luisteren!

Leuk gedaan, lekker sfeertje. Maar ik mis net dat ene *iets* dat het geheel interessant maakt, het is nu niet meer dan een aardig intermezzo. Bovendien is de de track te kort om echt lekker in de sfeer te komen.

Geen kritiek, want ik vind hem wel lekker.
Ik denk dat hij zeker gaat werken als intro-track van een CD, die dan later in een andere vorm op de CD terugkomt. Dat truckje zie ik vaker op post-rock CDs en op een of andere manier werkt het altyd wel goed om een ' part 1' en een ' part 2' te luisteren.

p.s. Ik wil nu ook wel graag part 2 horen...

top,
zie ik zo als "lange intro" in een cd, zo een eerste track die overgaat in de tweede track zonder pauze. Knappe sfeer! kan werkelijk alle kanten uit hierna!

Bedankt voor de comments :)

Origineel geplaatst door mv30
top,
zie ik zo als "lange intro" in een cd, zo een eerste track die overgaat in de tweede track zonder pauze. Knappe sfeer! kan werkelijk alle kanten uit hierna!

Dit is inderdaad ook precies hoe ik het ga doen, zit alleen nog te experimenteren hoe ik het mooi vloeiend krijg.

p.s. Ik wil nu ook wel graag part 2 horen...

Ik hoop hem snel af te hebben, maar ben op dit moment nog flink aan het rommelen met de compositie enzo

Back