Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
....
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ja zo kom ik ook aan 7000 berichten![]()
Ter verduidelijking van de lege posts, ik heb mijn reactie aan het adres van MonoPoly weg gehaald ivm geen zin in een escalerende discussie. De beste man heeft zich altijd al negatief over mij uitgelaten omdat ik instrumenten verhandel, ik heb hem nog nooit gezien en nog nooit iets met hem van doen gehad maar hij heeft er blijkbaar verstand van. Stel je voor, ik zou mijn mening ventileren over zijn kernactiviteiten, muziek maken..dan was het hek van de dam. Het is dhr Monopoly echter wel gelegen om het zelfde te doen bij een ander.
Anyway..modulars.
sorry hoor, maar het begint toch gewoon met dat jij iets negatiefs te melden hebt over iemand, zonder onderbouwing? *** ik begrijp daty nooit zo goed - als je iets zegt over iemand die ook actief op het forum is, ook al is het aan alle kanten met feiten te onderbouwen, dan verpest je de sfeer en krijg je een waarschuwing, zeker als zo ieman de moeite neemt om te gaan klagen, maar over mensen die op marktplaats of ebay adverteren, kan zomaar ongefundeerd van alles worden gezegd *** en als je toch maar niets wil laten escaleren (wat ik een loffelijk streven vind), druppel dan ook niet na over monopoly.
en sorry dat ik me er weer mee bemoei, heb er zelf ook alweer spijt van.
Ik heb contact met de verkoper van die moog spullen gehad en daar werd ik niet vrolijk van.
dus..
Het ging over deze man:
http://www.ebay.com/itm/Bode-Vocode...2545719?pt=Keyboards_MIDI&hash=item27d84b6ab7
geen forum lid.