[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

:gaap: dacht dat ik iets hoorde :-)

Mooi systeem, had ze ook gezien
Heb ze recent nog duurder voorbij zien komen
Vind de prijs voor mixers ervan ( ca 1750) de laatste tijd wel erg de pan uit rijzen
Heb zelf ( na 3X101 en 2X102) gekozen voor sh5, ook gezien prijs en ruimte
Blijft een lekker systeem met leuke mogelijkheden

ik heb volgende week mijn model 102 binnen, dan heb ik 101 + 102 + SH5 en kan ik eindelijk de meerwaarde van system 100 boven een SH5 gaan ontdekken, als die is er gezien de overlap qua modules.

Allebei roland:-)
Heb ze allemaal uitgebreid mogen gebruiken
Sys100 en sh5 mooi wat hifi achtig, geweldig voor bv gitaarbewerking. Ookvoor akoestische instrumentachtige klanken ( bv bassdrum) wat makkelijker
Sys100m: wat cleaner, mi betrouwbaardere soundbewerking voor in studio, blijft meer van orginele karakter van het te bewerken geluid behouden. Osc en filters wat meer richting sh101 qua klank. Sneller synthetische karakteristiek
Faders wel wat klein qua lengte verder superieur wat mogelijkheden betreft (vol modulair)

Misschien nét een tikkeltje te duur, ik kom eerder aan een 1050€ voor de modules en de kast krijg je er dan bij. Maar goed, los van het Ebay verkoopsysteem zou er dus wel een redelijk akkoord met de koper moeten te vinden zijn gezien hij 1200€ vraagt.

Dank
Keurig die midificering..:-)

Is van de gebroeders Joris,zijn hier ook op het forum,direct van hun kopen bespaar je zeker 1500e aan ebay fees!!!

Heb er 2 keer een gehad
Leuke sequencers, maar wel erg duur kennelijk inmiddels
Heb je bijna een fenix3 voor
( als je hem vind)

zo'n orginele manual voor die sequencer heb ik ook nog hier ergens liggen :-)

Back