[gespot op ebay] Veel modulars.. zeldzame..

met zoals je zegt heel veel werk en tijd kan je 'winst' maken,maar ik noem dat geen winst

15k kan nooit de tijd en werk betalen dat je dit gaat kosten,+ bovenop vergeet niet je moet ook nog alles testen ,schoonmaken ,foto's maken,ads plaatsen

vergeet niet je moet ook nog alles testen ,schoonmaken ,foto's maken,ads plaatsen

ja, lolbroek, dat is het werk ;)

maar je hebt helemaal gelijk, je kan het geen winst noemen, het is de beloning voor veel en hard werken. ik heb ze wel eens makkelijker verdiend. maar goed, het is wel erg leuk om te doen, vind ik dan.

en de 3 staat er ook op
had hij beiden niet al eerder erop gezet ?

Leuk dat ze niet zeggen welke modules er in zitten, maar de foto te vaag maken om het zelf te zien.

Duur als die moog is, dit zijn helaas wel de gangbare prijzen.

Mooie sequencer en wat is nou 8000 USD - er zijn ook oude auto's waar men veel geld voor betaald.

Ik sta open voor suggesties waarom een oude sequencer dit soort emotionele waarde kan hebben. Veel verder dan 'het heeft een Fenix-logo' kan ik niet komen hier.

Ik sta open voor suggesties waarom een oude sequencer dit soort emotionele waarde kan hebben. Veel verder dan 'het heeft een Fenix-logo' kan ik niet komen hier.

hij is niet oud, en het is wel de meest complete analoge sequencer die ik ken.
heb meerdere arps en zo gehad, maar dat valt in het niet bij deze.
maar 3-4 de originele prijs, na amper 3 jaar is wel wat optimistisch. hij zal wel impot en zo hebben moeten betalen, maar dan nog
het logo is in dit geval niet het meest belangrijk lijkt me
zeldzaam is ie wel

Back