alleskunners

NvT

Nieuwkomer
hey mensen,

Ik weet dat de MC-808 voor veel mensen een droom is die uitkomt, ik heb er een beetje mee gespeeld en ik moet zeggen dat ik heb een heel cool apparaat vind. Wat ik helemaal mooi vondt was dat je, tegen mijn verwachtingen in, in principe alle functies kunt gebruiken zonder er een computer aan te gooien. Helaas kan ik voor 800 euro wel dingen kopen die ik harder nodig heb, dus ben ik naar een compromis op zoek.

Wat ik zoek is eigelijk gewoon zo veel mogelijk uit een apparaat kunnen halen, en buiten dat ene kastje zo min mogelijk nodig te hebben (en zeker geen computer). Een controllertje en een kaosspad erbij vindt ik sowiso wel fijn werken, maar liefst hou ik het daar dan ook bij. Een workstation met een klavier is opzich ook een optie.

Ik maak eigelijk best veel verschillende muziek (vooral D&B, acid house, dubstep en hiphop), maar geef wel de voorkeur aan scherpe en duistere sounds.

De vraag is dus, wat raden jullie mij aan, en als je dat dan ook nog voor een fatsoenlijke prijs aan wilt bieden is het natuurlijk helemaal mooi...

Nick

Back