KRK ruis...??

Origineel geplaatst door xpanded stereo
DAt geknetter klinkt mij in de oren als midi signalen die dat geuid afgeven>
dat heb ik echt nog nooit gehoord?:confused:

Heb hier KRK RP8 en als de laptop op netstroom hangt heb ik ook kraak,zoem ook met faders dicht.Gewoon stekker d'r uit.

Ik bedoel echt een constante ruis. Niet een die je pas hoort als je je oor bij de monitor houd maar een ruis die NET IETS harder is dan dat. Het stoort me net wel zeg maar :confused:
Zoals ik al eerder heb vermeld is het ook als de volumeknoppen van de krk's uit staan en de audiokabel eruit is.

:stupid

Origineel geplaatst door Roel
dat heb ik echt nog nooit gehoord?:confused:

weet dat het idioot klinkt, maar ik had dat echt. Ook als ik de muis bewoog bijvoorbeeld. Je hoorde de data stroom gewoon langs komen in de vorm van tikjesen knetterjes> Was een stekkerdoos probleem toen>
.

heb ook weleens iets soortgelijks gehad.

dat was combinatie tussen pc en slecht afgeschermde audiokabels.

die laatste waren het probleem. vingen alles op van muisbewegingen tot de zoemtoon van mn crtmonitor.

zonder kabels is dan het probleem weg:)

Origineel geplaatst door Poast PR
Ik bedoel echt een constante ruis. Niet een die je pas hoort als je je oor bij de monitor houd maar een ruis die NET IETS harder is dan dat. Het stoort me net wel zeg maar :confused:
Zoals ik al eerder heb vermeld is het ook als de volumeknoppen van de krk's uit staan en de audiokabel eruit is.

:stupid

dat bedoel ik dus.. misschien moet ik maar eens garantie gaan verhalen heb nog 2,5 jaar garantie dus wat dat betrefd..

Ik twijfel nu zelf dus ook... Kan iemand ajb gewoon simpel zeggen of dit normaal is of niet?

:halleluja

alle monitors ruisen.

even een schatting hoor,
maar ik denk dat je zonder verdere achtergrondgeluiden vanaf ca 1 meter niets cq bijna niets meer moeten horen.

ok dan kan het kloppen. Vanaf 1 meter hoor ik BIJNA nix meer. Maar dan nog is het irritant en had ik dit niet verwacht voor het geld. :(

hmm misschien even terug naar de winkel om na te gaan of de demo v6 ook zo ruisen?
wel rekening houden met extra achtergrond geluid daar.

het hoort niet storend te zijn.
kan me herinneren dat ik deze vraag ook weleens zelf heb gesteld. :)

Origineel geplaatst door Kevin
Heb hier KRK RP8 en als de laptop op netstroom hangt heb ik ook kraak,zoem ook met faders dicht.Gewoon stekker d'r uit.

Moet je dan niet de aarding van je laptop isoleren-aftapen? (Als de ruis wegvalt als je op accu werkt, betekent dit dat de ruis van je aarding komt)

Ik had hetzelfde probleem en heb tussen mijn adapter en stopcontact een snoer zonder aarding gestoken, werkt aardig:W .

bye

Back