oplichter oplichten

dextah

Ouwe rot
Ik kreeg net voor het eerst zo'n oplichters mailtje op een advertentie .
Was nieuwsgierig of het er een was dus stuurde een mailtje terug en ja hoor .. dit was zijn antwoord .

Thanks for your mail,i do want you to know that am ok with the price , and the payment will be by Cheque ONLY,as i have a contact in who will make payment to you on my behalf by Cheque drawn from germany bank, so if you are ok with this,get back to me asap with your details needed for the addression of the Cheque such as below:

Name to be on the Cheque:
Address where Cheque will be received by you:
Phone Number's such as Mobile ,Land line and Office Number:

As regards the shippment,i have a responsible shipping agent that will come for pick up as soon as you received your money and confirm this to me,i will ask m y shipper to come for the pick up asap..
Best regards.

Is het nou niet mogelijk om die gast op te lichten ?
Zijn er meldpunten etc voor deze gasten ?

Geen acht op slaan: emailtekst komt me heel bekend voor. Kreeg er laatst ook een n.a.v. een advertentie op MP. Blijkbaar hadden ze die door Babelfish gehaald en dachten ze dat het om een auto ging (hoewel de tekst en vooral de foto wel anders deden vermoeden), ofzo. Ik heb ze nog een paar mailtjes aan het lijntje gehouden. Het allerlaatste mailtje was zo onbegrijpelijk dat ik maar heb volstaan met ze een "nice jail sentence" toe te wensen :engel:

Er zal waarschijnlijk wel een officieel 'meldpunt' zijn waarbij die meldingen in een stoffig archief komen en verder nooit meer wat mee wordt gedaan.

Mooi he, je burgerplicht vervullen.

mailbom naar 't email adres?

Origineel geplaatst door Zoidsity

Ja leuk .
Hoe doe je dat ? :)

#########@yahoo.com.au is het adres van de brave borst .

.au ... ligt dat in Nigeria ?

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:

e-mail adres verwijderd

Dit leuk verhaal vertelt hoe enkele Amerikanen een oplichter zelf hebben opgelicht. Aangezien jouw oplichter in Australie blijkt te wonen kan je misschien ook eens zoiets doen?

Check deze site maar eens, geniale verhalen over hoe ze die Nigerianen er keer op keer inluizen, geweldig! Gasten krijgen een stelletje Nigerianen zelfs zo ver dat ze een door de Nigerianen na-geacteerde versie van Monty Python's Parrot sketch toegestuurd krijgen :halleluja

Origineel geplaatst door Ethereal
Check deze site maar eens, geniale verhalen over hoe ze die Nigerianen er keer op keer inluizen, geweldig! Gasten krijgen een stelletje Nigerianen zelfs zo ver dat ze een door de Nigerianen na-geacteerde versie van Monty Python's Parrot sketch toegestuurd krijgen :halleluja

Dit heb ik op tv gezien .
Geweldig .

Origineel geplaatst door hermax
Dit leuk verhaal vertelt hoe enkele Amerikanen een oplichter zelf hebben opgelicht. Aangezien jouw oplichter in Australie blijkt te wonen kan je misschien ook eens zoiets doen?

Haha geniaal, was wel een erg lang verhaal, maar toch lachen :D

Origineel geplaatst door Zoidsity

zet het op een bepaalde site met een pic. van een mooie blondine erbij :halleluja :halleluja

Back