[piano / chill ]- writing music to forget you

stevy

Ouwe rot
hoi!

Een stukje muziek gemaakt:). Koste niet heel veel tijd, is eigenlijk nog vrij simpel gehouden, wat je hoort is eigenlijk slechts de basis, maar vond het al wel waard om eens te posten hier. Verder weinig over te zeggen, luister en geef een mening! Idee voor een hele track is wat meer met de drums te doen, wat meer orchestra stijl en een solo sax. Ben benieuwd naar je mening!

thanks alot:)

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door stevy
niemand? :o:

Jawel.. ik..

He ik heb geluisterd en zodra het wat op gang komt vind ik het erg lekker klinken! Kan me wel voorstellen dat zoiets in een film gebruikt kan worden! (Ik ben echt een liefhebber van piano/gitaar film muziek.. dus aan mij is zoiets wel besteed!)

Bedankt voor het sharen! :)

lekker. ik vind een beetje hetzelfde als Marando met dat op gang komen..ik denk dat dat ligt aan het feit dat in het begin, als de piano nog solo is, hij wat ge quantizeerd klinkt, de akkoordaanslagen zijn een tikkie hard, ik zou ze ietsje afzwakken zodat je strikt in het "mellow" bereik van de piano blijft. De beat is mooi! Zou graag nog een 2e akkoordsectie horen, en ik zit hier op de tafel een fakesolootje te trommelen...dat mag er ook nog in :-)

Be het eens met Marando en Stage73, het intro met alleen de piano is niet erg sterk. Daarnaast is het geheel kwa timing erg rommelig; drums, gitaar en piano zijn op sommige momenten dusdanig te verschillend getimed dat het storend wordt. Een beetje verschil in timing is goed voor de natuurlijke feeling, maar niet te veel...

Verder klinkt het goed, mooie keus van sounds, lekker heftig sfeertje zo. Kijk eens of je er een langere compositie van kunt maken; 1:45 vind ik erg kort. Doe iets met een tussenstuk, laat er nog een thema in terug komen, ga nog verder opbouwen (layer nog wat sounds) etc.

Back