dreun&bass

Als Drum'n'Bass liefhebber kan ik het wel waarderen.
Eens kijken of je andere track(s) kan vinden.....

Vet, doet me denken aan Exile. 8)
Snare mag wel wat krachtiger.

wow :halleluja

Klinkt gewoon erg goed! mooie absynth? sfeer-geluiden :)

ik vind ze eigenlijk altijd vet die isniezot tracks... geen idee wat het em doet... echt een soort eigen stijl maar toch telkens weer anders..

ik weet t, ik lul er slap omheen maar ik vind t gewoon vet!! :D

bliepbliep

ik heb nog wat aan de drums gesleuteld. daar was ik eigelijk nog niet helemaal tevreden over.
link blijft hetzelfde. vinden jullie deze versie of die met de vorige drums beter?

Origineel geplaatst door chrizz
Klinkt gewoon erg goed! mooie absynth? sfeer-geluiden :)

bestaan er nog andere softsynths? :D

ik heb de drums nog ietsiepietsie bijgesteld. klinkt wel goed nu. ja toch?
link blijft hetzelfde.

Kijk, dis nou lekker :halleluja . FF brekebenen hierop!

ik ben :verkoght:

Track is een stuk beter dan de 1e versie. Erg strak gedaan allemaal. Heb die nog wel eens op de radio gedraaid. Deze zal zeker volgen!! :)

Hardware users preferred!!!!

:D

goede track laat zien dat het ook toch met zachtware kan!!:W

HAP!

Track is technisch gewoon stoer en klinkt echt wel goed, maar de vettigheid druipt er niet van af ;)

Origineel geplaatst door bliepbliep
ik vind ze eigenlijk altijd vet die isniezot tracks... geen idee wat het em doet... echt een soort eigen stijl maar toch telkens weer anders..

ik weet t, ik lul er slap omheen maar ik vind t gewoon vet!! :D

bliepbliep

same here !

isniezot, hebbie geen mailinglist? Eigenlijk wil ik altijd al je nieuwe tracks graag horen, maar ben niet meer zo vaak op fora.

:biertje:

Zo heb net effe je track neergeladen klinkt zeker wel top..!
izwelok zal ik maar zegge *D
Maar uh welke fl gebruik je nu 6 of 7 en tweak je dit ook allemaal met de bcr2000?
Vraag me nu effe af of dat je dan een lange loop maakt en dan gaat draaien aan die knoppen en dan de beste stukken eruit knipt weer plakt en zo je nummer opzet...

Back