Subgroover
.1
Ola,
Sinds vandaag zit ik met een groot dilemma en de beslissing MOET ik morgenochtend al nemen... lastiggggg.....
Goed, ik zal het even proberen uit te leggen.
Ik ben in het bezig van een Motu 828 (MKI) en die heeft altijd prima gewerkt. Nu heb ik ineens de kans gekregen mijn Motu 828 te ruilen tegen iemands Motu 2408 MKII (met kleine bijbetaling van mijn kant). Voordeel van de 2408 t.o.v. de 828 is de 8 extra uitgangen die ik goed kan gebruiken.
Momenteel heb ik het zo aangesloten:
En ik zou het dolgraag zo aangesloten willen hebben:
Nu heb ik dit vandaag even geprobeerd en wat blijkt nu...
De SPDIF in- en uitgang van de Motu 2408 zijn alleen te gebruiken als je een volledige bank disabled.
Oftewel normaal heb je Banken A, B en C (totaal 24 kanalen), maar als je SPDIF enabled, valt bank C weg.
Dit is echt wel zooooooooo lomp van de Motu 2408.
Zo lomp zelfs dat ik er helemaal niks aan heb, want ik MOET de SPDIF aansluitingen hebben en dan blijkt dat ik het net zo goed bij mijn Motu 828 kan houden.
Is er uberhaupt een audio-interface waarmee ik 24kanalen (8 analoog + 16 adat) uit kan sturen EN tegelijkertijd de SPDIF in/uit kan gebruiken? Dus: 26 in / 26 uit!
Ik zou nu graag van jullie nog het volgende willen weten:
- Doe ik misschien iets fout / zie ik misschien iets over het hoofd???
- Eventuele andere oplossing voor mijn probleem???
- 828 houden, of ruilen tegen de 2408???
Sinds vandaag zit ik met een groot dilemma en de beslissing MOET ik morgenochtend al nemen... lastiggggg.....
Goed, ik zal het even proberen uit te leggen.
Ik ben in het bezig van een Motu 828 (MKI) en die heeft altijd prima gewerkt. Nu heb ik ineens de kans gekregen mijn Motu 828 te ruilen tegen iemands Motu 2408 MKII (met kleine bijbetaling van mijn kant). Voordeel van de 2408 t.o.v. de 828 is de 8 extra uitgangen die ik goed kan gebruiken.
Momenteel heb ik het zo aangesloten:
En ik zou het dolgraag zo aangesloten willen hebben:
Nu heb ik dit vandaag even geprobeerd en wat blijkt nu...
De SPDIF in- en uitgang van de Motu 2408 zijn alleen te gebruiken als je een volledige bank disabled.
Oftewel normaal heb je Banken A, B en C (totaal 24 kanalen), maar als je SPDIF enabled, valt bank C weg.
Dit is echt wel zooooooooo lomp van de Motu 2408.
Zo lomp zelfs dat ik er helemaal niks aan heb, want ik MOET de SPDIF aansluitingen hebben en dan blijkt dat ik het net zo goed bij mijn Motu 828 kan houden.
Is er uberhaupt een audio-interface waarmee ik 24kanalen (8 analoog + 16 adat) uit kan sturen EN tegelijkertijd de SPDIF in/uit kan gebruiken? Dus: 26 in / 26 uit!
Ik zou nu graag van jullie nog het volgende willen weten:
- Doe ik misschien iets fout / zie ik misschien iets over het hoofd???
- Eventuele andere oplossing voor mijn probleem???
- 828 houden, of ruilen tegen de 2408???