Oude analoge bakjes gezocht!

Status
Please reply by conversation.

orson.wouters

Voltage Controlled Lid
Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar wat vintage. dan bedoel ik synthjes als een MS20, MS10, PS3100, polysix, mono/poly, The Cat (van octave)(!), Juno's ...
Alle synthjes die oud zijn, zijn welkom. behalve die vaan Moog (te duur) en van Yamaha (ik heb het ni voor da merk)
Ik heb ze echt nodig :stupid
Wel NI boven de €200 a €250 gaan aub...

Ik ben ook nog opzoek naar die ouwe sequencertjes zoals een TB303, TR606, TR808, TR909, MC505...
Die prijzen moe ge maar zelf bepalen.

Rommel eens op je zolder! :peukie:

Greetzzz

Orson *D

Ik heb nog een analoge Jackkabel (3mtr. mono) van het topmerk DAP, die mag je voor 225 euro overnemen..ex verzend

Uit je myspace maak ik op dat je 13 bent. Klopt dat? Voor 200-250 koop je niet de apparatuur die je noemt, behalve misschien een alpha-juno, tr-606 of een andere wat oudere Roland (jx3p bijvoorbeeld). De mc505 vind ik een beetje vreemde eend in de bijt. Dat is niet bepaald een oud analoog bakje :)

Re: Oude analoge bakjes gezocht!

Origineel geplaatst door orson.wouters
behalve die vaan Moog (te duur) en van Yamaha (ik heb het ni voor da merk)
Wel NI boven de €200 a €250 gaan aub...

Stel je voor, je zou maar een CS80 vinden voor 250 euro maar het 'ni hebben op da merk'.... Maar goed, die kans is net zo klein als dat je iets anders vind wat je wel wil voor die paar centen, dus wat maakt 't uit?

is een analoog orgel niks voor je , die zijn een stuk goedkoper

Origineel geplaatst door Hazes
De mc505 vind ik een beetje vreemde eend in de bijt. Dat is niet bepaald een oud analoog bakje :)

voor hem wel hoor ;)

Re: Oude analoge bakjes gezocht!

Wel kut dat je het ECHT nodig hebt. Hier in Nederland hebben we een persoonsgebonden budget, daarmee kan je dingen inkopen die je ECHT nodig hebt. Misschien is verhuizen een optie?

vette muziek, dat beloofd voor binnen een jaar of 10

nu gewoon lekker vant internet wegblijven tot dan :okdan:

Re: Re: Oude analoge bakjes gezocht!

Re: Re: Oude analoge bakjes gezocht!

Origineel geplaatst door Chinetti
Stel je voor, je zou maar een CS80 vinden voor 250 euro maar het 'ni hebben op da merk'.... Maar goed, die kans is net zo klein als dat je iets anders vind wat je wel wil voor die paar centen, dus wat maakt 't uit?

Zwijg ik heb het voor gehad,hij was wel iets duurder 750e (in euro omgerekend toen) (in '94 ofzo was dat...)

€300 of minder dan (da moet toch nog redelijk zijn hé):confused:

het moet ni perse een topsynth zijn of zo maar gewoon een ouw ding dat geluid maakt is goe. ik ben zelfs al content me 1 oscillator en 1 LFO.
:)

Re: Re: Re: Oude analoge bakjes gezocht!

Re: Re: Re: Oude analoge bakjes gezocht!

misschien een roland sh-101, korg ms10, korg delta, juno ? die zullen rond de 300 euro wel te vinden zijn.

gewoon een ouw ding dat geluid maakt is goe.

Eddy Wally dan maar ?

Mijn Moeder is oud en analoog en mag je voor €250,- ophalen (Ik doe niet aan verzenden :D)

€300 of minder dan (da moet toch nog redelijk zijn hé):confused:

het moet ni perse een topsynth zijn of zo maar gewoon een ouw ding dat geluid maakt is goe. ik ben zelfs al content me 1 oscillator en 1 LFO.
:)

Ik heb een Elka solist 505 voor je.(http://www.sonicstate.com/synth/elka_solist505.cfm) Werkt 100%, maar is wel aan een interne schoonmaakbeurt toe. 150 euro's.

Origineel geplaatst door M01C
Mijn Moeder is oud en analoog en mag je voor €250,- ophalen (Ik doe niet aan verzenden :D)

Jammer mijn schoonmoeder is al een poosje weg anders had je die zo gratis mogen hebben:D

Status
Please reply by conversation.
Back