musicstore stelt mij teleur

RedHat

Stamgast
pfft.

ik wacht al 3 maand op mijn poly evolver rack.

na twee maand wachten kreeg ik eindelijk mijn unit toegestuurd. maar dat was een kapot exemplaar!

nu wacht ik alweer een maand en heb nog steeds geen werkende unit toegestuurd gekregen...

nochtans zijn de poly eolver racks terug in stock sinds vorige week!

erger nog is dat ik geen enkel antwoord krijg op de verschillende mails die ik nu al heb gestuurd.

ook beloven ze de klant te verwittigen wanneer de goederen worden opgestuurd (wat handig is zodat iemand op post kan zijn voor de levering). ze verwittigen helemaal niks.

ik ben nogal terughoudend om internationaal te bellen de kost is al hoog genoeg. ik heb dus al vet betaald voor die poly evolver. er zal nietveel opzitten dan een paar duur oplopende telefoons te plegen...

had eigenlijk al lang mijn geld terug moeten vragen, maar ik heb de evolver gekocht toen hij (3 maand geleden dus) 'spot' geodkoop stond (prijs is nu meer dan 100 euro opgeslagen!)

:frons:

ik hoor enkel positieve reacties overde service van deze winkel, maar bij deze toch een waarschuwing dat als je die Reza Indrakezuma als contactpersoon hebt, de boel kan mislopen.

hij heeft trouwens de eigenschap zijn eigen fouten te verdoezelen door smoesjes te verzinnen:

zo zou hij mij gemailed hebben en ik die mails nie tontvangen hebben (yeah right! opeens ontving ik wel mails, lol ook op een tweede adres dat ik ahd opgegeven). zo zou de pakjesdienst verkeerdelijk opgegeven hebben dat ze mijn kapotte unit al opgehaald hadden, terwijl ze dat niet hadden gedaan (waar ik dus niks van geloof).

ik ben beetje ongerust aan het worden of ik übehaupt nog mijn evolver OF mijn geld terug ga zien..

:confused:

Als dat zo lang en moeizaam zou lopen bij mij was ik allang richting Keulen getuft om ter plekke mijn exemplaar op te eisen.:smeris:

Re: musicstore stelt mij teleur

Origineel geplaatst door RedHat

ik ben nogal terughoudend om internationaal te bellen de kost is al hoog genoeg. ik heb dus al vet betaald voor die poly evolver. er zal nietveel opzitten dan een paar duur oplopende telefoons te plegen...

Musicstore kan je net als Thomann het beste opbellen; van NL naar Duitsland bellen kost echt geen honderden euro's. Als ik een 1,5 uur met een maat bel die daar woont betaal ik iets van 6 euro. Je gaat me niet wijsmaken dat je 1,5 met MS aan de lijn will/gaat hangen *D

Gewoon even bellen joh

Ik heb dat ook gehad.

Stond iets spotgoedkoop op de site..ik besteld... krijg mooi een order bevestiging, maar geen maild at eht verstuurd is.
Ik na een wek ge e-maild, zijden ze dat ze de besteling neit hadden binnengekregen, keek ik op de site was de prijs weer omhoog gegaan.

Dat doen ze dus gewoon omdat er een typefout ofzo op de site stond.

Heb ook gehad dat ze me niet terug mailde..toen ik een cancell mail stuurde kreeg ik ineens (gek he) een mail terug dat het de eerste mail was die hun ontvangen hadden (yeah right)...

dus musicstore köln... af en toe leuk, maar laatste tijd met bestellen zwaar bagger!!

Reza Indrakezuma is idd een vreemd baasje.. Niet te vertrouwen, die gast. Hij zal je ook enkel helpen als je nog NIET betaald hebt. Van zodra er geld is overgebracht, hoor jem niet meer

ik heb vanmorgen voor het eerst niet enkel gemaild naar Reza, maar ook naar de export zelf en ten slotte naar onthaal van musicstore (contact via de site).

niks.

morgen begin ik te bellen. is idd beste en had ik al veel eerder moeten doen. maar vooral die smoesjes zitten me hoog.

je kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid bevestigen, maar als bij andere mensen dezelfde verhaaltjes opduiken...

alleszins, was mijn eerste keer dat ik online iets aangeschaft heb. endat is mij toch zeer slecht bevallen qua service.

ik had zoveel problemen dus niet verwacht.

volgende keer bij thomann.de (lang leve de vrije markt :) )

Tja, soms gedoe, die Reza is wat traag idd hahaha. Maarja die dame... oops wat een gedrogt...

Maar bellen dus. Dan heb je meteen antwoord. Succes

Origineel geplaatst door scan
Maarja die dame... oops wat een gedrogt...

:D ik zou het niet weten, maar nu hou ik mijn hart al vast als ik haar aan de lijn zou krijgen 8~

Ik ben ook geholpen door CALCAR en zij heeft haar zaakjes goed voor elkaar.
De 13e betaald en de 19e alles binnen..
Ook de mailtjes die ik heb gestuurd worden door haar netjes beantwoord.
Ik vond de service van musicstore koln prima!

nadat ik een telefoontje heb gepleegd met 1 vande dames daar, was alles opeens inorde. vrijdag gebeld, maandagmorgen om 10h had ik men pakje.

in de toekomst bestel ik gewoon weer bij de winkel die het goedkoopst is. vergevend gezind als ik ben ;) zal ik in de toekomst nog steeds bij musicstore bestellen als dat het voordeligst is... aaah you got to love competition!

Back