Akikaze: vernieuwde website

Akikaze

Japans voor 'Herfstwind'
Beste synthliefhebbers,
ik heb mijn webstek eindelijk eens laten bijwerken met de laatste nieuwtjes, foto's en stukjes van het laatste album.
Veel plezier ermee en alvast bedankt voor je aandacht, als je hem bezoekt!

Bedankt (voor beide)! Ik heb trouwens in Heinenoord gewoond van 1973 tot 1984.

Opzich niet slecht maar kan nog aardig wat verbeterd worden... Ik zou je links een andere kleur geven dan dat standaard blauw, de links in je menu wat pixels groter maken (van 12pt naar 14 of 16 pt ofzo), je "studio equipment" banner gewoon deleten en er text based iets neerzetten (dat lichtblauw vloekt echt als de ziekte), de kolom waar je content zit een iets andere achtergrond kleur geven, je pagina in het midden uitlijnen en bij voorkeur die tabel randen in je menu wegslopen...

Mocht je hulp nodig hebben of dingen niet snappen dan hoor ik het wel :)

vind overigens je logo erg mooi. Doet me een beetje aan dat sumi inkt tekenen denken...

Bedankt voor je opbouwende kritiek. Een webstek is nooit af, zullen we maar zeggen. Ik snap er zelf helemaal niets van - al kan ik dat natuurlijk leren - dus ik heb de stek door een vriendin laten bouwen.

Smackos, dat zou k leuk vinden. Volgens mij heb je ooit een cassette van me gekocht, maar ik weet niet meer welke. Bij Quantum moet je niet meer zijn; ik verkoop nu alles rechtstreeks.

Unic, dat is het Solina String-Ensemble. Op de achterkant staat Eminent. Solina was een ondermerk van Eminent. Ik heb ook een Solina SL-110 gehad en gebruikt op de eerste CD. Ik heb ook Eminent-orgels bespeeld; ze hadden meer mogelijkheden dan de Solina's, maar klonken even goed.

Back