Trip Hop - Delusional Beliefs

Kijk eens wie we hier hebben, haha. Heb em even half/half gechecked, maar klonk dope. Als ik terug kom van vakantie ga ik er eens beter voor zitten. :okdan:

druks bezig marsman :D

kvin de beat op een gegeven moment een btje saai worden..
ik zat echt te wachten op een paar van die rollende basdrums. voor de rest :okdan: speel je ook zelf gitaar?

De schelle basgitaar die erin zit heb ik inderdaad zelf ingespeeld. Niet superstrak, maar dat heb ik maar zo gelaten.. Ik hoor redelijk vaak wat over de drums.. Misschien ga ik daar nog wat aan doen dan vandaag. :)

mooie harmonie, die je gebruikt <duikt achter de piano>. ik zou die live inspelen, zodat je kleine variaties erin krijgt die het wat levendigheid geven. Dat geldt ook voor de solo, die klinkt nu wat mechanisch en da's jammer van de melodie, die vind ik namelijk super.

relaxed...lekker op zondag...keep it coming...

Door een pitch modulator wordt de basisharmonie gevormd. Dus het blijft statisch en zelf vind ik dat wel wat hebben. De solo heb ik wel live ingespeeld, maar ook dat heb ik statisch gehouden. :) Zal vast een kwestie van smaak zijn.

Er staat een update online nu. Kleine aanpassingen in de percussie en in de intro. :D

ok! dan ben je een van de tighteste spelers die ik ken! :D lekkere track IIG.

Back