SRX-cards

llanfeust

Stamgast
Ik heb onlangs twee SRX-kaarten van Roland in mijn XV5050 gestopt en ik moet zeggen het is een volwaarrdige module geworden. Ik hoor velen klagen over de SRX-02 (concertpiano), maar die paino klinkt echt goed. Misschien willen die mensen die piano altijd ergens in de mix gooien en dat lukt natuurlijk niet meteen, zelfs niet met de beste steinway. Goed nog iemand recent tevreden over een bepaalde SRX kaart? Ik overweeg enkel nog de 'world collection' te kopen als ik ze tegenkom.
~R

Re: SRX-cards

Origineel geplaatst door llanfeust
Ik heb onlangs twee SRX-kaarten van Roland in mijn XV5050 gestopt en ik moet zeggen het is een volwaarrdige module geworden. Ik hoor velen klagen over de SRX-02 (concertpiano), maar die paino klinkt echt goed. Misschien willen die mensen die piano altijd ergens in de mix gooien en dat lukt natuurlijk niet meteen, zelfs niet met de beste steinway. Goed nog iemand recent tevreden over een bepaalde SRX kaart? Ik overweeg enkel nog de 'world collection' te kopen als ik ze tegenkom.
~R

De SRX kaarten zijn echt heel goed. Tips: Vintage Keys (SRX7) en World (SRX9)

Origineel geplaatst door Bartology
Ik ben erg tevreden over de Classic EP's. Fijne Rhodes en Clavi's.
8~

+1 (Wurly valt tegen, maar Rhodes en Clavinet zijn errug goed)

SRX-11 heeft echt een heel goede vleugelsample. Prachtig pianogeluid.
En SRX-06 (Complete Orchestra) vind ik ook erg bruikbaar. Veel goede strings en veel varieteit aan orkestinstrumenten. Ik bedoel: waar vind je anders een Tamtam! :) Had 'm dus mooi wél nodig.

Origineel geplaatst door Sjaak
Jammer dat die SRX kaarten niet in mijn S90ES passen:D

Maar daar kan dan weer zo'n heerlijke DX kaart in.

Back