[techno] Final minute

Klinkt lekker.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Dank je. Heb je nou Sander in je avatar staan?

Yes, heb ik via 6trak gekregen, omdat Sander mijn avatar had overgenomen.:D

Vind hem ook lekker. Lekker donker.....
Kick zou idd wat meer punch mogen hebben en ik hou over het algemeen meer van 808 kicks, maar hij past wel bij de stijl.:okdan:

Hehe, ik zal vanavond nog even een versie maken met wat meer laag in de kick. (808 kick kan ik er ook wel van maken, maar wordt wel wat omslachtiger, omdat ik deze kick via een miditrack gerout heb naar een audiotrack in ableton en als zodanig in verschillende loopjes (waar de kick dus klinkt) heb opgenomen). Maar wel leuk om te horen dat jullie het kunnen waarderen. Dat inspireert! :biertje:

Lekker! :okdan:

Je weet goed de climaxen op te bouwen en de spanning goed vast te houden,
qua sfeer heeft het wel iets van Chemical Brothers weg, veel aandacht voor detail en fx idd.

Ik check jouw andere tracks ook maar even.. :)

Demian, bedankt!

Voor wat betreft mijn andere tracks: die Yet Untitled moet ik nog verder uitwerken, dat is slechts een probeerseltje voor de MS2000 stepsequencer thread. Bombs over Lebanon is ouder werk, en dat is mixtechnisch ook wel te horen. Tin Foil Hats moet je even downloaden, want de luisterversie op myspace loopt vier keer zo langzaam. De download versie klinkt wel in het juiste tempo.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Tin Foil Hats moet je even downloaden, want de luisterversie op myspace loopt vier keer zo langzaam. De download versie klinkt wel in het juiste tempo.

haha.. oke.. ik dacht al. Ik zal die zo even downloaden. :peukie:

Tin Foil Hats is ook wel wreed idd, niet helemaal mijn style maar wel erg psychedelic, en daar hou ik van. :okdan:

Erg lekker nummer hoor! Lekkere flow, ook dankzij alle spacy details! Geweldig hoe je steeds opbouwt door die zaken in elkaar te draaien in bijv de brakes. Goed filterwerk. Alleen die kick, nee die moet toch echt wat zwaarder. Denk dat een boost eerder richting 100hz moet zelfs! Hoewel hij bij 300hz nu wel een lekkere klop heeft, dus daar zou niks aan doen.

En sommige 909 achtige hihats zijn mischien een beetje te vlak, mogen iets meer open iets meer ride hebben zeg maar. Verder zou ik niks weten aan te merken :)

Als ik em flnk open zet klinkt het nu wel aardig lekker! de bassdrum heeft echt een lekkere kick.

Back