oberheim !

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
vreemd dat deze nog niet was opgevallen:

marktplaats Advertentienr.:10297185513

slechts 100€ voor 2 echte obie's !

men neme een goede bonenmaaltijd en een van deze en ,...voila : de fameuse oberheim brass !

ps ben nog op zoek naar de legendarische obie-strings , tips van harte welkom

s***, er is inmiddels al op geboden !!

de best man wil overakl aardige hoofdprice voor!
jx3p+prgm niet weg onder de 550.- man hebbie eem mks70 +prgm voor
:Z

maar die korg vcf pedaal heeft hij al binnen 1 dag voor 175 gereserveerd!
misschien toch nog mogelijkheden om die obie's voor een faire prijs over te nemen?

Origineel geplaatst door R-ond
de best man wil overakl aardige hoofdprice voor!
jx3p+prgm niet weg onder de 550.- man hebbie eem mks70 +prgm voor
:Z

ik correct me zelf de j8uno 60 +msq staat voor 350.-[oftie daarvoor ook weggaat ]
ist geen bekende vant forum ,..?

ik vindt dan de jx3p aardig overpriced ,..staat er nu ook een in de keyboard afdelingvoorm 125.- mooi ...zonder prgm.

:engel:
2xdco synthje
met sequencer

Nee zit volgens mij niet op het forum, is ex-bandlid van wc experience, misschien dat iemand dit weten wil :)
heeft ongelofelijk veel (mooie) spullen deze brave meneer, en zo'n beetje alles minstens dubbel.

ik correct me zelf de j8uno 60 +msq staat voor 350.-[oftie daarvoor ook weggaat ]

ik vindt dan de jx3p aardig overpriced ,..staat er nu ook een in de keyboard afdelingvoorm 125.- mooi ...zonder prgm.

2xdco synthje
met sequencer

Origineel geplaatst door Wiseguy
Nee zit volgens mij niet op het forum, is ex-bandlid van wc experience, misschien dat iemand dit weten wil :)
heeft ongelofelijk veel (mooie) spullen deze brave meneer, en zo'n beetje alles minstens dubbel.

ok moest ff googluh
rock & lol band

fanclubblad http://www.popinstituut.nl/biografie/wc_experience.8649.html
iikm heb geen aandelen / ben geen manager!
pure liefde voor muziek!:halleluja

Die gasten zijn zeg maar prettig geschift :)
Glazen bier en gaaaaaaaaaan muziek.

2xdco synthje
met sequencer

Beetje overpriced is ie wel maar zoals je ziet is ie zonder prgm een stuk goedkoper .. en die reden is niet voor niets ! Een pgm voor de mks 80 bijv is ook netzo duur als de module zelf .. puur omdat ze gewoon minder te vinden zijn .. zeker los ! en dat geldt hier ook

Die Wasp special van Richard is toch wel heel mooi, ongeacht de prijs.

Back